عکس‌هایی منتسب به قاب محافظ گوشی نکسوس 2015 ال‌جی فاش شدند

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
نکسوس‌ها همواره همراه با آخرین نسخه‌ی سیستم عامل گوگل عرضه می‌شوند اما امسال برخلاف روال گذشته گوشی‌های نکسوس مجهز به اندروید M دو عدد خواهند بود. اطلاعاتی در ماه‌های گذشته در مورد نکسوس‌های هواوی و ال‌جی منتشر شده‌اند و امروز نیز با انتشار عکس‌های منتسب به قاب نکسوس ال‌جی، جزئیات بیشتری از این گوشی فاش شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد امسال برخلاف سال‌های گذشته شاهد عرضه‌ی گوشی نکسوس در دو نسخه خواهیم بود. نسخه‌ای ۵.۲ اینچی ساخت ال‌جی و فبلتی ۵.۷ اینچی که به نظر می‌رسد ساخت آن را شرکت هواوی برعهده گرفته است. نکسوس ۲۰۱۵ ال‌جی یکی از گوشی‌هایی است که طرفداران نکسوس انتظار آن را می‌کشند و امیدوار هستند این گوشی مانند نکسوس ۲۰۱۳ زیبا بوده و قیمتی پایین‌تر از نکسوس ۶ داشته باشد.

در گذشته در گذشته نیز شاهد فاش شدن اطلاعات، بنچمارک‌ها و مشخصات مربوط به نکسوس ۲۰۱۵ ال‌جی بوده‌ایم و این بار با فاش شدن عکس قاب این گوشی می‌توان در مورد ضخامت و محل قرار گرفتن دکمه‌های این گوشی اطلاعاتی را بدست آورد. قاب موجود در عکس، ضخامت زیادی را نشان می‌دهد که البته به نظر می‌رسد با انحنایی که قاب پشتی گوشی خواهد داشت، ال‌جی از ارگونومی آن غافل نشده است. به علاوه تمامی دکمه‌های گوشی آن طور که از عکس‌ها پیدا است در سمت راست گوشی قرار خواهند گرفت.

همچنین زوایای مختلفی که از قاب گوشی در عکس‌ها مشاهده می‌کنیم اطلاعاتی را در مورد پورت‌ها و اتصالات آن در اختیار ما قرار می‌دهد. بر خلاف نکسوس ۵ این بار جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در زیر گوشی قرار خواهد گرفت. به علاوه پورت شارژی که در قسمت پایین گوشی قرار دارد به نظر نسبت به پورت‌های عادی از شکل منظم‌تری برخوردار است که احتمال استفاده از یو‌اس‌بی توع سی را بالاتر می‌برد.

همچنین در پشت گوشی سه قسمت برش داده شده را مشاهده می‌کنیم که یکی متعلق به دوربین و دیگری متعلق به فلش یا اسپیکر خواهد بود. به علاوه در زیر دوربین به نظر می‌رسد شاهد حسگر اثر انگشت خواهیم بود که با عرضه‌ی اندروید ام به صورت پیش‌فرض به تنظیمات آن اضافه خواهد شد.

به نظر می‌رسد گوگل برای عرضه‌ی نهایی نکسوس‌های جدید خود آماده می‌شود و انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها باشیم.

LG 2015 Nexus Case Leak 2 1600x1200
LG 2015 Nexus Case Leak 3 1600x1200
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات