به دلیل بدهی مخابرات، ارتباط مشترکین ۹ استان قطع می‌شود

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
امکان برقراری مکالمات بین‌الملل از طریق دو صفر از بامداد جمعه ۹ مرداد ماه در ۹ استان مسدود می‌شود و ارتباط اینترنت مشترکین مخابرات نیز از بامداد روز یکشنبه ۱۱ مرداد ماه با محدودیت مواجه خواهد شد.
تبلیغات

به دلیل بی‌توجهی مخابرات به تذکرات شرکت زیرساخت مبنی‌بر پرداخت بدهی خود، ارتباط مشترکین مخابرات در ۹ استان ایران قطع می‌شود.

حامدرضا اسماعیلی - سخنگوی شرکت ارتباطات زیرساخت این تصمیم شرکت ارتباطات زیرساخت را مربوط به بدهی مخابرات دانست که به موجب آن ارتباطات مکالمات بین‌الملل از طریق دو صفر و قطع ارتباط اینترنت در ۹ استان کشور قطع می‌شود.

امکان برقراری مکالمات بین‌الملل از طریق دو صفر از بامداد جمعه ۹ مرداد ماه در ۹ استان مسدود می شود و ارتباط اینترنت مشترکین مخابرات نیز از بامداد روز یکشنبه ۱۱ مرداد ماه با محدودیت مواجه خواهد شد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه طی ۱۵ روز گذشته ۳ بار به شرکت مخابرات ایران برای قطع سرویس پهنای باند تذکر داده‌ایم، افزود:

مخابرات نسبت به تذکرات شرکت ارتباطات زیرساخت بی‌توجه بوده است.

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه مشترکین مخابرات می‌توانند برای استفاده از تلفن بین‌الملل از سایر خطوط اپراتورهای تلفنی استفاده کنند، ادامه داد:

امید می‌رود در یک روز باقی‌مانده تا قطع ارتباط اینترنت مشترکین، شرکت مخابرات نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کند. رقم این بدهی ۳۵۰ میلیارد تومان است. چنانچه مخابرات به فکر مشترکین خود باشد، باید بدهی خود را بپردازد.

اسماعیلی  تاکید کرد طی ۲ سال گذشته بارها از مخابرات خواسته شده که بدهی خود را بپردازد. مخابرات نباید به بهانه لاوصولی مشترکینش، بدهی زیرساخت را پرداخت نکند. استان‌هایی که شامل قطع ارتباط می‌شوند، بدهی بیشتری به زیرساخت دارند و بارها برای تعیین تکلیف این بدهی‌ها به آنها تذکر داده شده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که امکان مکالمه دو صفر مشترکین مخابرات را در ۹ استان خراسان رضوی، هرمزگان، آذربایجان‌ شرقی و غربی، اصفهان، کردستان، فارس، گلستان و کرمانشاه از امشب و ارتباط اینترنت مشترکین این شرکت را در استان‌های بوشهر، خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان، ایلام، کردستان، فارس، کرمان و گیلان از روز یکشنبه هفته جاری قطع خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرده که مشترکین مخابرات برای اینترنت به سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده ADSL مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات