گوگل استارت‌آپ Impossible Foods را تصاحب می‌کند

سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
گوگل پیش‌تر هم استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی را تصاحب کرده بود اما این کمپانی اخیرا قصد دارد یک استارت‌آپ فعال در حوزه‌ی فست فودهای گیاهی به نام Impossible Foods را تصاحب کند.
تبلیغات

بر طبق اطلاعات به دست آمده توسط وب‌سایت The Information، کمپانی گوگل تصمیم عجیبی را اتخاذ کرده که بر اساس آن قصد دارد یک استارت‌آپ فعال در تولید و سرو برگرها و فست فودهای گیاهی با نام Impossible Foods را با قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار خریداری کند.

22burger

این استارت‌آپ بدون استفاده از گوشت، تنها با استفاده از منابع گیاهی برگرهای معمولی و چیزبرگرها را تولید می‌کند. محصول موفق و محبوب این استارت‌آپ، چیزبرگر گیاهی است که طعمی مشابه گوشت را دارد. استراتژی شرکت Impossible Food بر این اساس است که قصد دارد با تولید غذاهای گیاهی و سرو آن به مردم نقاطی از دنیا که حیوانات در آن‌جا قابل شکار نیست، به سالم بودن غذاها و عاری از هرگونه بیماری کمک کند.

اما شاید برای همه سئوال باشد که چرا این غول دنیای جستجو تصمیم به خرید چنین کمپانی دارد؟ اگرچه هنوز هدف گوگل مشخص نیست اما به نظر می‌رسد این تصمیم به دلیل پروژه‌ی کمک به انسانیت گوگل اتخاذ شده است. گوگل مدتی است که پروژه‌ای را در نظر دارد که بر اساس آن قصد دارد دنیا را جایی بهتر و سالم‌تر برای بشریت تبدیل کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات