وان پلاس در طول یک سال ۱.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند عرضه کرده است

پنج‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی وان پلاس نسل اول پرچمدار خود یا همان وان را در آوریل ۲۰۱۴ معرفی کرد، اما این گوشی در اواخر ماه ژوئن روانه‌ی بازار شد. وان پلاس موفق شده تا در طول یک سال گذشته، بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند وان به فروش برساند.
تبلیغات

کارل پی، مدیرعامل وان پلاس در گفتگویی با وال استریت ژورنال به این نکته اشاره کرده که این کمپانی چینی پس از عرضه‌ی وان پلاس وان از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۴ به بازار موفق شده بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند را به فروش برساند.

کارل پی یکی از بیانگذاران وان پلاس است که این کمپانی را به همراه پیته لی در سال ۲۰۱۳ بنیان نهاده است. این کمپانی نوپا در حال حاضر بیش از ۹۰۰ کارمند در اقصی نقاط جهان دارد و گوشی‌های هوشمندش در بیش از ۳۵ بازار به فروش می‌رسد. در ماه ژانویه سال جاری میلادی وان پلاس اعلام کرد که موفق شده تا در طول ۶ ماه عرضه‌ی وان، بیش از یک میلیون دستگاه از این گوشی‌هوشمند را به فروش برساند. به نظر می‌رسد وان پلاس موفق شده تا روند رو به رشدش را در سال ۲۰۱۵ نیز ادامه دهد. در ماه آوریل وان پلاس یک تخفیف ۵۰ دلاری را برای فروش گوشی خود در نظر گرفت که این سیاست با عرضه‌ی گوشی در بازار‌های جدید همراه شد.

پی در مورد نسل جدید پرچمدار این کمپانی اطلاعاتی را ارائه نکرده، اما به تشریح فلسفه‌ی توسعه‌ی این گوشی هوشمند پرداخته است. وی به این نکته اشاره کرده که یک کاربر در زمان در دست گرفتن گوشی‌هوشمندش در پی آن است تا آنچه که در دست دارد، یک محصول قدرتمند باشد. وی به این موضوع اشاره کرده که مشخصات فنی تنها بعد خوب بودن یک محصول نیست؛ از نظر وی کاربران باید در زمان استفاده از گوشی از کار با آن لذت ببرند. وی اضافه کرده که عدم توجه به مشخصات فنی نشان‌دهنده‌ی این نیست که وان پلاس گوشی بدی را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

وان پلاس برای فروش بیش از ۳.۵ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده که یک هدف جاه طلبانه تلقی می‌شود. این کمپانی تاکنون موفق شده تا نیم میلیون دستگاه روانه‌ی بازار کند و باید دید که آیا وان پلاس ۲ قادر است چینی‌ها را به هدفشان برساند یا خیر. انتظار می‌رود وان پلاس با بهره‌گیری از یک شبکه‌ی توزیع کارآمد و نسل سوم پرچمدارش که انتظار می‌رود انتهای سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شود، به اهدافش برسد.

گمانه‌ها و اطلاعات ارائه شده توسط خود وان پلاس نشان از این دارد که وان پلاس از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و پورت USB از نوع C در کنار سنسور اثرانگشت بهره خواهد برد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات