ال‌جی یک میلیارد دلار برای ساخت صفحات نمایش خمیده سرمایه‌گذاری می‌کند

جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تلاش ال‌جی برای ساخت صفحه نمایش‌های خمیده به جی فلکس ۲ و حتی اپل واچ ختم نمی‌شود، چرا که ال‌جی به طور رسمی اعلام کرده که قصد سرمایه‌گذاری در ساخت ششمین نسل نمایشگرهای OLED خمیده را نیز دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بیانیه‌ی رسمی ال‌جی در مورد سرمایه‌گذاری بر روی ساخت صفحه نمایش‌های خمیده به شرح زیر است:

بخش نمایشگرهای شرکت ال‌جی به پیشرفت فناوری‌ نمایشگرها مانند نمایشگرهای انعطاف پذیر و نمایشگرهای خودکار در ابعاد بزرگ کمک خواهد کرد. مهم‌ترین ویژگی صفحه نمایش خمیده، قابل انعطاف بودن آن است که با استفاده از ماده‌ای پلاستیکی به جای شیشه در ساخت آن، امکان‌پذیر شده است. استفاده از نمایشگرها به صنعت گوشی‌های هوشمند، خودروها و گجت‌های پوشیدنی نیز راه پیدا کرده است.

آن چه که توجهات را به خود جلب می‌کند، زمان این سرمایه‌گذاری است. به نظر نمی‌رسد ال‌جی ۹۰۰ میلیون دلار فقط برای تولید صفحات نمایش گوشی جی فلکس یا اپل واچ بعدی هزینه کند. آن طور که از شواهد پیدا است، اپل قصد دارد در آیفون‌های بعدی از این نوع صفحات نمایش بهره ببرد. ال‌جی نیز می‌خواهد اطمینان حاصل کند که در زمان قطعی شدن تصمیم اپل، از همه لحاظ برای تامین قطعات آیفون‌ها آماده باشد. یکی از منابع مطلع در کره نیز با تایید این مطلب گفته است که اپل به احتمال قوی در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی خود با صفحه نمایش خمیده را معرفی خواهد کرد و به این دلیل تامین کنندگان قطعات این شرکت به شدت در حال کار بر روی صفحات نمایش خمیده هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات