تبریک زودهنگام وزیر ارتباطات برای حل مسأله‌ی هسته ای ایران

دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
در شرایطی که هنوز اخباری رسمی از نتیجه‌ی نهایی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ منتشر نشده است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از انتشار خبرهای خوش در رابطه با حل موضوع هسته‌ای ایران در ساعات آینده خبر داده است.
تبلیغات

محمود واعظی در صفحه‌ی شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب نوشت:

خوشبختانه امروز یکی از وعده های بسیار مهم رئیس جمهور به مردم عزیز با تلاش های شبانه‌روزی دیپلمات‌های شجاع ما و با صبر و استقامت وحمایت و دعای شما خوبان در حال به بار نشستن است.

وی افزود:

انشاءالله امروز خبرهای خوشی مبنی بر حل مسأله‌ی ۱۳ ساله هسته‌ای به اطلاع مردم خواهد رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد:

خوشبختم این موفقیت بزرگ را به جهادگران عرصه‌ی دیپلماسی و همچنین مردم ایران تبریک عرض کنم و بر خود لازم می دانم از هدایتهای مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه‌ی رئیس‌جمهور و همدلی و همکاری مجلس شورای اسلامی و مسئولان، به ویژه مردم فهیم ایران اسلامی صمیمانه تشکر کنم.

وی ادامه داد:

خدایا این دستاورد را مایه‌ی خیر و برکت کشور و وحدت بیشتر مردم عزیزمان گردان تا شاهد حصول دستاوردهای بیشتری در عرصه‌ی اجتماعی، اقتصادی و زندگی مردم در این دولت باشیم و همانگونه که تاکنون حمایتهای شما مردم و بخصوص جوانان پشتیبان آنها بوده، در ادامه نیز آنها را تنها نگذاریم و مراقب فشارها و دست اندازهای بعدی باشیم.

واعظی تصریح کرد:

شکی ندارم که فردای کشورمان نه تنها در عرصه‌ی داخلی، بلکه منطقه‌ای و بین‌المللی و جایگاهی که کشورمان شایسته آن است، ارتقاء خواهد یافت.

لازم به ذکر است محمود واعظی دارای مدرک‌ تحصیلی دکترای روابط بین‌الملل است و پیش از ورود به عرصه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات و قبول پست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون پژوهش‌های سیاست خارجی مجمع تشخیص مصلحت نظام بود؛ از این جهت وی به موضوعات دیپلماتیک کشور توجه ویژه ای دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات