فروشگاه‌های اپل فروش ترموستات‌های قابل اتصال به HomeKit‌ را آغاز کردند

سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
عضو جدیدی به خانواده پلت‌فرم خانه هوشمند اپل اضافه شده است. ترموستات هوشمند Ecobee3 اولین ترموستات متصل به اینترنت است که با HomeKit‌ اپل کار می‌کند.
تبلیغات

 Ecobee3 که از امروز برای فروش در فروشگاه‌های اپل در آمریکای شمالی عرضه می‌شود، در واقع جایگزینی برای ترموستات Nest‌ است و 249 دلار قیمت دارد.

Ecobee3 دمای خانه و این که آیا کسی در خانه است را تشخیص می‌دهد و طبق آن گرمایش و سرمایش خانه را برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خانواده تنظیم می‌کند. حتی می‌توان با خرید برخی سنسورهای اضافه، این ترموستات را هوشمندتر هم کرد که این سنسورها ترموستات را قادر می‌سازند تا دما و حضور اشخاص را در سایر اتاق‌های خانه هم تشخیص دهد و البته یک بسته شامل ۲ سنسور دیگر 79 دلار قیمت دارد.

نسخه دیگری از Ecobee3 هم در حال فروش است. ولی این نسخه جدید از HomeKit‌ پشتیبانی می‌کند؛ این به این مفهوم است که از طریق Siri هم می‌توان آن را کنترل کرد. بدون شک هر چه محصولات HomeKit‌ بیشتر شود، خرید آن‌ها جذاب‌تر از قبل خواهد شد. هر محصولی که از HomeKit‌ پشتیبانی کند توسط سیری قابل کنترل است و چند محصول متصل به HomeKit‌ می‌توانند تجربه متفاوتی را در برای ساکنین خانه رقم بزنند. البته در حال حاضر محصولاتی زیادی از این دست در دسترس نیستند؛ ولی چند محصول جدید تا پایان امسال به بازار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات