تماشا کنید: تکنولوژی واقعیت مجازی نایکی برای شبیه سازی بازی نیمار

پنج‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
نیمار فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا است که پیش از این چندین بار چهره‌ی تبلیغاتی نایک بود. حال نایک با توسعه‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی خود، بازی نیمار را شبیه سازی کرده است.
تبلیغات

نیمار یکی از فوتبالیست‌های مطرح دنیا و برزیل است که پیش از این چهره تبلیغاتی نایکی و  در بازی‌ ویدئویی Pro Evolution Soccer 2016 بود. امروزه پیشرفت تکنولوژی به گونه‌ای شده که دیگر تبلیغات سنتی برای کاربران جذابیت زیادی ندارد و از این‌رو کمپانی‌ مانند نایکی برای تبلیغ و عرضه‌ی هرچه بیشتر محصولات خود به تکنولوژی‌های بروزی مانند واقعیت مجازی روی آورده است.

در این تکنولوژی، کمپانی نایکی بازی نیمار را طوری شبیه سازی کرده که کاربر احساس می‌کند به جای نیمار در حال بازی کردن فوتبال است. علاوه بر این تمامی تکنیک‌های فوتبالی مانند دریبل، گل زدن، دفاع کردن و پنالتی شبیه سازی شده است. بنابراین توسط این تکنولوژی کاربر می‌تواند تمامی تکنیک‌های مربوط به نیمار را اجرا کند. 

برای بهره برداری از این تکنولوژی به دستگاه‌های واقعیت مجازی مانند هدست Cardboard گوگل نیاز خواهید داشت. همچنین قابلیت ویدئوی ۳۶۰ درجه‌ای یوتیوب نیز به راحتی می‌تواند این تکنولوژی را پوشش دهد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات