اپل فرآیند تعویض باتری معیوب محصولات خود را تسهیل کرد

چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
یکی از مسائلی که هنوز کمپانی‌های تولید‌کننده موفق به حل آن‌ نشده‌اند، باتری است. حال اپل با اعلام تغییر سیاست وارانتی خود، تا حدودی خیال کاربران خود را از نظر تعویض باتری در صورت خراب شدن، راحت کرده است.
تبلیغات

باتری مورد استفاده در گجت‌های هوشمند یکی از دل نگرانی‌های کاربران است. علاوه بر اینکه باتری مورد استفاه درون این گجت‌ها باید هر چند ساعت یکبار شارژ شوند، پس از مدتی نیز میزان شارژدهی به دلیل تمام شدن عمر باتری کاهش می‌یابد. حال اپل با تغییر سیاست وارانتی خود، خیال کاربران را از نظر تعویض باتری معیوب راحت کرده است.

اپل برای تسهیل امر تعویض باتری گجت‌های خود در فروشگاه‌های اپل استور، موارد ذکر شده در وارانتی محصولاتش را کمی تغییر داده است. براساس سیاست جدید +AppleCare، کاربران می‌توانند باتری آیفون‌ها یا آیپدهای خود را زمانی که ظرفیت باتری به زیر 80 درصد میزان اولیه رسید، تعویض کند. این موضوع شامل مک‌های اپل نیز می‌شود و کاربران می‌توانند زمانی که ظرفیت باتری به زیر 50 درصد رسید، اقدام به تعویض باتری خود در اپل‌استور نمایند.

پیش از این در صورتی که ظرفیت باتری گجت‌های مبتنی بر iOS به زیر 50 درصد میزان اولیه می‌رسید، اپل اقدام به تعویض باتری می‌کرد. محصولاتی که مدت وارانتی آن‌ها تمام شده، شامل سیاست‌های جدید نمی‌شوند؛ مگر اینکه موضوع برگرفته از یک مشکل تولیدی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات