تیم کوک: اپل واچ نسبت به آیفون و آیپد در زمان معرفی‌شان، توسعه دهندگان بیشتری را جلب کرده است

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
تیم کوک در مصاحبه‌ای که با بلومبرگ چین داشته اعلام کرد که اپل واچ نسبت به دیگر محصولات اپل همانند آیفون و آیپد توسعه دهندگان بیشتری را به خود جلب کرده است.
تبلیغات

تیم کوک در مصاحبه‌ی اخیر خود با بلومبرگ چین اعلام کرد:

در حال حاضر توسعه دهندگان بر روی بیش از ۳۵۰۰ اپلیکیشن برای اپل واچ کار می‌کنند. این رقم در مقایسه با تعداد ۵۰۰ اپلیکیشنی که برای آیفون در سال ۲۰۰۸ توسعه داده شده بود، بیشتر است. در سال ۲۰۱۰ نیز برای آیپد ۱۰۰۰ اپلیکیشن توسعه داده شد. گوشی آیفون، آیپد و مک بوک‌های جدید با رنگ طلایی عرضه شده‌اند که این نیز دلیلی برای جذب محبوبیت محصولات مذکور در چین به شمار می‌رود. درآمد شرکت اپل تنها از کشور چین ۲۹ درصد است.

 علاوه بر این کوک اضافه کرد که اپل در حال حاضر از مدارسی که روال آموزشی مبتنی بر تکنولوژی را در پیش دارند حمایت می‌کند. بیش از ۱۸۰ مدرسه یک برنامه‌ی جدیدی دارند که در آن همه‌ی موضوعات درسی از جمله موسیقی بر اساس گوشی‌های هوشمند و تکنولوژی آموزش داده می‌شوند. اپل امیدوار است این برنامه را تا پایان سال جاری توسعه دهد.

 ابزارهای سلامتی و پوشیدنی در چند سال اخیر رشد فراوانی داشته و از این‌رو  IDC اخیرا گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن پیش بینی می‌شود ابزارهای پوشیدنی تا پایان سال جاری ۷۲ میلیون فروش داشته باشند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات