پس از استفن الوپ، جو هارلو نیز مایکروسافت را ترک کرد

پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه مایکروسافت کمپانی نوکیا را مال خود کرد، بسیاری از متخصصان این کمپانی راه ردموند را در پیش گرفتند. یکی از این افراد که همراه با استفن الوپ روانه‌ی مایکروسافت شده بود، جو هارلو است که وی نیز مایکروسافت را ترک کرد.
تبلیغات

همزمان با انتشار اخباری در مورد اینکه استفن الوپ، مایکروسافت را ترک می‌کند، اخباری نیز در مورد خروج جو هارلو از این کمپانی منتشر شد. هر دو نفر در پی اجرای سیاست‌های بازسازی مایکروسافت در بخش ابزار‌های این کمپانی، مایکروسافت را ترک می‌کنند. سخن‌گوی مایکروسافت خروج هارلو را تایید کرده است. هنوز مشخص نیست که این متخصص برای آینده‌ی خود چه برنامه‌ای در سر دارد.

جو هارلو سال 2003 وارد کمپانی نوکیا شد و پس از طی پله‌های ترقی، موفق شد تا در سال 2011 وارد تیم مدیریتی این کمپانی شود. هارلو در مایکروسافت رهبری بخش گوشی‌های این کمپانی را بر عهده گرفته بود. هارلو به همراه استفان الوپ از جمله‌ی افرادی هستند که تصمیم گرفتند دیگر گوشی‌های همراه نوکیا تولید نشود تا مایکروسافت با تمرکز بیشتر روی ویندوزفون به فعالیتش ادامه دهد. جدایی الوپ و هارلو به روشنی نشان می‌دهد که مایکروسافت سیاست‌های جدیدی را برای بخش موبایل در نظر گرفته است.

تری میرسون، مسئولیت محصولاتی نظیر سرفیس، هولولنز، لومیا، مایکروسافت بند و ایکس‌باکس را برعهده دارد. باید دید که نتیجه تغییرات و سیاست‌های جدید مایکروسافت در خصوص بخش موبایل چگونه خواهد بود. اولین تاثیر جدی این بخش همراه با انتشار ویندوز 10 برای موبایل در پاییز سال جاری مشخص می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات