گوشی هوشمند پرچمدار موتورولا تابستان معرفی می‌شود

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
مدیر عامل لنوو گفته که اولین گوشی موتورولا با طراحی توسط لنوو تابستان امسال عرضه خواهد شد.
تبلیغات

مدیر عامل لنوو به تازگی مصاحبه‌ کرده و در آن توضیحاتی در مورد محصولات آینده موتورولا و این که آیا این محصولات تحت برند موتورولا عرضه خواهد شد یا نه داده است.

ما مدل‌های در حال توسعه زیادی تحت برند موتورولا داریم. بنابراین شما احتمالا تابستان خواهید دید که ما مدل‌های جذابی را عرضه می‌کنیم. این محصولات شامل گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند خواهند بود. 

از سوی دیگر Ricciolo که سابقه خوبی در فاش کردن اطلاعات مربوط به ابزارهای هوشمند دارد اعلام کرده که گوشی جدید موتورولا هوشمندتر از گوشی‌های رایج بازار است. او معتقد است که لنوو توجه ویژه‌ای به قابلیت‌های دوربین پرچمدار بعدی خود خواهد داشت. البته پیش از این مدیر بازاریابی موتورولا هم تمرکز بر دوربین را تایید کرده بود.

ظاهرا موتو ایکس 2015 یا هر چه که اسمش باشد دارای ویژگی‌های دوربین خاص موتورولا خواهد بود که این دوربین را از دوربین موتو ایکس 2014 متمایز خواهد کرد. با توجه به تصویر منتشر شده می‌توانیم انتظار بهبود قابلیت شناسایی صحنه اتوماتیک و عملکرد بهتر در نور کم را داشته باشیم. 

لنوو به تازگی اقداماتی را جهت تمرکز بر دوربین در گوشی‌های هوشمند ساخت خود از جمله گوشی هوشمند وایب شات با دوربین 16 مگاپیکسلی انجام داده است. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت برخی ویژگی‌های خوب موجود در وایب شات را در گوشی پرچمدار جدید خود تکرار کند و البته ویژگی‌های جدیدتری را نیز به آن اضافه کند.

مدیر عامل لنوو این نکته را هم گفته است که در برخی مناطق که برند موتورولا معروف است گوشی‌های ساخت شده تحت همین برند به بازار عرضه خواهند شد ولی در مناطقی مثل چین و هند که برند موتورولا چندان شناخته شده نیست، لنوو از برند دوگانه  لنوو و موتورولا استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات