واکنش فلیپ‌ بورد به نیوز اپل؛ همه قابلیت‌ های معرفی شده در News را از ۵ سال پیش داریم

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگانش، اپلیکیشن جدیدی با عنوان News معرفی کرد که بصورت پیش فرض همراه با iOS 9 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اپلیکیشن خبری اپل با الگوی ظاهری مجله گونه‌اش باعث شده تا مقایسه‌های بیشماری بین این اپلیکیشن و فلیپ‌بورد صورت بگیرد. حال فلیپ بورد نیز به این اپلیکیشن واکنش نشان داده است.
تبلیغات

سرویس استریم موسیقی اپل تنها سرویسی نیست که واکنش بسیاری از رقبا را برانگیخته است. کوپرتینویی‌ها در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود از اپلیکیشن جدید خبری خود رونمایی کردند که از الگوی ظاهری مجله‌ای استفاده می‌کند. شباهت این اپلیکیشن با فلیپ‌بورد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده، بطوریکه کاربران به مقایسه‌ی این دو اپلیکیشن با یکدیگر پرداخته‌اند. حال مایک مک‌کوئی، مدیرعامل فلیپ‌بورد در این باره اظهار نظر کرده است. مک‌کوئی به این نکته اشاره کرده که اپل اپلیکیشنی را رونمایی کرده که فلیپ‌بورد 5 سال پیش از آن استفاده کرد. مک‌کوئی همچنین به این موضوع اشاره کرده که با وجود تبدیل شدن اپل به رقیبی برای فلیپ‌بورد، دلیلی برای قطع همکاری بین این دو کمپانی نیست.

وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما دستاوردهای ارزشمندی در فلیپ‌بورد کسب کرده‌ایم. چیزی که اپل اخیرا معرفی کرده، ما پنج سال پیش روانه‌ی بازار کردیم. امروزه باید توانایی فعالیت با کمپانی‌های دیگر را داشت، هرچند این کمپانی‌ها در حوزه‌های مشترکی به فعالیت می‌پردازند و به رقبایی برای یکدیگر تبدیل شده‌اند. البته همیشه راه‌های جدیدی برای فعالیت وجود دارد که می‌توان از طریق آن به رشد کمپانی کمک کرد.

فلیپ‌بورد در سال 2010 میلادی همزمان با عرضه‌ی آیپد به بازار، معرفی شد. کمپانی فلیپ‌بورد توسط مایک‌ مک‌کوئی و مهندس پیشین آیفون، ایوان دال تاسیس شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات