سامسونگ پتنتی برای یک دستگاه با صفحه‌ نمایش دوگانه و منعطف ثبت کرد

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تعدادی پتنت در خصوص صفحه‌های نمایش دوگانه و همچنین انعطاف‌پذیر ثبت کرده که نشان از آمادگی این کمپانی برای ارائه چنین دستگاه‌هایی در آینده نزدیک دارد. حال اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از پروژه جدید این شرکت برای تولید گوشی‌های هوشمند متفاوت دارد.
تبلیغات

چندین هفته پیش اطلاعاتی در خصوص پروژه‌ی Project Valley سامسونگ منتشر شد. این پروژه شامل دستگاه انعطاف‌پذیر به همراه صفحه نمایش دوگانه است. حال سامسونگ پتنت جدیدی در این خصوص ثبت کرده است. اکنون مشخص شده که ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش دوگانه و پشتیبانی از ژست‌های چندگانه برای جابجایی بین این دو صفحه نمایش در پروژه  Project Valley وجود دارد. 

احتمالا سامسونگ این پتنت را در نسل آینده‌ی سری گلکسی نوت استفاده کند. دستگاه موجود در پتنت جدید شامل دو صفحه نمایش با قابلیت خم شدن است.  

01pansam

توضیحات ارائه شده در خصوص پتنت جدید نشان می‌دهد که چگونه این صفحه نمایش دوگانه قادر است در حالت‌های مخصوص باز شود. البته احتمالا این قابلیت کاربردش فقط به گوشی‌های هوشمند ختم نمی‌شود و شاهد استفاده از آن در تبلت‌ها نیز خواهیم بود. هنوز مشخص نیست که سامسونگ این تکنولوژی را در تبلت آینده‌ی خود بکار می‌گیرد یا خیر. به نظر می‌رسد این کمپانی در شهریور ماه تبلت مذکور را به همراه نوت ۵ معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات