چگونه می توان کنفرانس امشب اپل را به صورت زنده تماشا کرد؟

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
رویداد WWDC 2015 اپل را چطور و از کجا تماشا کنیم؟
تبلیغات

شرکت اپل در کنفرانس WWDC 2015 که امشب برگزار می‌شود از سرویس استریم موسیقی و نسخه‌ی جدید iOS را معرفی می‌کند. علاوه بر این توسعه‌هایی در خصوص اکو سیستم اپلیکیشن اپل واچ و اطلاعاتی از آیپد پرو جدید را ارائه خواهد داد. می‌توانید این کنفرانس را به صورت زنده در تمامی دستگاه‌های اپلی مشاهده کنید. البته راه دیگر دنبال کردن پوشش زنده زومیت از نطق اصلی این کنفرانس است.

برای تماشای این کنفرانس به آیفون، آیپد، آیپاد تاچ با سیستم عامل iOS 6 به همراه سافاری یا سیستم مک با نسخه‌ی سیستم عامل OS X v10.8.5 نیاز خواهید داشت. البته استریم از طریق نسل دوم یا سوم اپل تی‌وی با نسخه‌ی نرم‌ افزاری ۶.۲ یا بالاتر امکان‌پذیر است. 

اما در شرایطی که صاحب یکی از این دستگاه‌های اپلی نباشید هم می‌توان به تماشای کنفرانس امشب اپل نشست. اگر پی‌سی خانگی شما دارای سیستم عامل‌های ویندوز یا لینوکس باشد، قادر خواهید بود با نصب نرم افزاری و اعمال چندین تغییرات، سیستم خود را برای تماشای این کنفرانس آماده کنید. تنها نرم افزاری که به همین منظور نیاز خواهد بود، نرم افزار پخش رسانه‌ی VLC است.

مراحل تماشای کنفرانس WWDC 2015

تمامی مراحل زیر را برای تماشای این کنفرانس طی کنید:

۱. اگر صاحب یکی از دستگاه‌های اپلی هستید می‌توانید به وب‌سایت رسمی اپل و صفحه‌ی پخش زنده‌ی کنفرانس مراجعه کرده و کنفرانس را استریم کنید.

۲. در این روش هم می‌توانید اپلیکیشن WWDC را از فروشگاه اپل استور دانلود کرده و بر روی یکی از دستگاه‌های آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ نصب کنید. در این اپلیکیشن، علاوه بر کنفرانس امشب اپل، دیگر کنفرانس‌های این کمپانی قابل تماشا کردن است. 

 ۳. حال اگر می‌خواهید این کنفرانس را در سیستم‌ عامل‌هایی مانند ویندوز و لینوکس تماشا کنید، ابتدا نرم افزار VLC برای لینوکس یا ویندوز را دانلود و نصب کنید. پس از اینکه VLC را اجرا کردید، به منوی Media در سمت بالا و چپ نرم افزار رجوع کرده و گزینه‌ی Open Network Stream را انتخاب کنید. سپس آدرس لینک زیر را در باکس مربوطه کپی کنید:

http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/15pijbnaefvpoijbaefvpihb06/m3u8/atv_mvp.m3u8
VLC-player-stream-WWDC

لینک فوق تا قبل از شروع مراسم استریم نخواهد شد، بنابراین بالافاصله پس از شروع، استریم را توسط VLC آغاز کنید. علاوه بر این می‌توانید در ساعت ۲۱:۳۰ پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس WWDC 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات