فایننشال تایمز: انتخاب ژانر موسیقی در اپل موزیک ممکن می‌ شود

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
بسیاری از گمانه‌ها حکایت از این دارد که اپل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگاش، از سرویس استریم موسیقی خود با عنوان Apple Music رونمایی خواهد کرد. از جمله‌ی قابلیت‌های این سرویس موسیقی، امکان شخصی سازی آن است که این سرویس را از رقبا متمایز خواهد کرد.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط فایننشال تایمز، سرویس استریم موسیقی اپل در زمان ثبت نام از کاربران در مورد ژانرهای موسیقی مورد علاقه آن‌ها سوال خواهد کرد. سوال در مورد ژانر موسیقی مورد علاقه‌ی کاربران می‌تواند بسیار کاربردی باشد، چراکه در سرویس‌های استریم موسیقی رقبایی نظیر اسپاتیفای، کاربران در برابر لیست‌ها و آلبوم‌های بسیار زیادی قرار می‌گیرند. سرویس استریم موسیقی اپل خوانندگان مختلفی را نیز برای گوش دادن پیشنهاد خواهد داد.

گزارش منتشر شده، شایعات در مورد تقویت رادیو آیتونز را نیز تایید کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، سرویس رادیویی آیتونز شاهد حضور افراد سرشناسی در زمینه‌ی موسیقی بوده و از این طریق کاربران قادر خواهند بود تا برنامه‌های اختصاصی را دریافت کنند. همچنین شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل سرویس رادیویی خود را در اروپا بیش از پیش تقویت خواهد کرد، چراکه با وجود فعالیت سرویس‌هایی نظیر اسپاتیفای و دیزر در اروپا، پاندورا چندان قدرتمند عمل نکرده است.

در کنار دریافت اشتراک سه ماهه‌ی رایگان، کاربران قادر خواهند بود تا با پرداخت اشتراک 10 دلار به ازای هر ماه از این سرویس استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات