Microsoft WiFi: سرویس وای فای مایکروسافت برای همه پلتفرم ها

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با اسکایپ میلیون‌ها سرویس وای‌فای را به کاربران خود ارائه می‌کند اما ظاهرا قصد دارد تا توسط سرویس وایرلس جدید اینترنت را به طور وسیع در بین کاربران گسترش دهد. این کمپانی مدعی شده که به زودی سرویس مذکور را برای کاربران سراسر دنیا عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اسکایپ به زودی دست خوش تغییراتی خواهد بود و در قالب سرویس جدیدی با نام Microsoft WiFi عرضه می‌‌شود. بر اساس گفته‌های مایکروسافت، این سرویس تعداد هات‌اسپات‌ها را که در حدود ۲ میلیون است به ۱۰ میلیون افزایش می‌دهد، پس از آن این هات‌اسپات‌ها را به مشتریان Office 365 Enterprise، سرفیس ۲ و سرویس Work & Play Bundle عرضه می‌کند. 

Microsoft-WiFi

اگرچه وب‌سایت Microsoft WiFi به طور رسمی راه اندازی نشده اما مایکروسافت در حال حاضر یک نقشه‌ی تعاملی برای ارائه‌ی جزئیات این پروژه فراهم کرده است. هات‌اسپات‌های Boingo، Xfinity WiFi و Gowex در آمریکا قرار دارند و اکسس پوینت‌های BT و The Cloud در انگلستان مستقر هستند. هنوز مشخص نیست که هزینه‌های سرویس Microsoft WiFi چگونه پرداخت می‌شوند و اینکه آیا سرویس وای‌فای اسکایپ در دیگر پکیج‌های Office 365 هم عرضه می‌شوند یا خیر؛ اما در هر صورت مایکروسافت تلاش می‌کند تا یک چند-پلتفرمی را در داخل اپلیکیشن‌های خود عرضه کند. این سرویس از سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و آی‌اواس پشتیبانی می‌کند و زمانی که کاربران در محدوده‌ی هات‌اسپات باشند به طور خودکار به سرویس Microsoft WiFi هدایت می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات