بخش خانوادگی به پلی استور گوگل اضافه می شود

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
گوگل قصد دارد بخش جدیدی با نام Google's family-focused به پلی‌استور است.
تبلیغات

گوگل در حال اضافه کردن بخش جدیدی با نام Google's family-focused به پلی‌استور است که در آن، بازی‌ها، برنامه‌ها و دیگر اپلیکیشن‌های موجود از میان محبوب‌ترین عناوینی انتخاب شده‌اند که به نوعی با محوریت خانواده، کودک یا سرگرمی ارتباط دارند.

در بخش جدید Google's family-focused می‌توانید به تمامی بازی‌ها و برنامه‌هایی که برای جمع‌های خانوادگی یا کودک مناسب است دسترسی داشته باشید که البته همه چیز در بازی‌ها یا برنامه‌ها خلاصه نمی‌شود و بخش‌های دیگری مانند فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و... نیز در این قسمت در نظر گرفته شده‌اند.

گستردگی در بخش خانوادگی پلی‌استور بسیار مفید و کارآمد است و برای مثال اگر کودک شما تصمیم به خریداری یکی از فصل‌های کارتون باب‌اسفنجی داشته باشد، می‌تواند در این بخش به آسانی آن را پیدا و خریداری کند.

Googlefamily-focused2

در کنار امکان جستجو بر اساس نام یا بخش‌های مختلف، کودک شما می‌تواند در جستجوی خود از کاراکترها نیز استفاده کند تا به طور راحت‌تری عناوین مربوط به شخصیت‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا کند. برای مثال با جستجوی Elmo، تمامی بازی‌ها، انیمیشن‌ها، کتاب‌ها و... که به نوعی به این شخصیت مربوط هستند به نمایش در خواهد آمد که سبک جدیدی از جستجو را به وجود آورده است.

البته این بخش فعلا به طور همگانی منتشر نشده و ممکن است دسترسی تمامی کاربران به این بخش تا یکی دو هفته‌ی دیگر به طول بینجامد. با این حال اگر برای استفاده از این بخش مشتاق هستید، می‌توانید تا اضافه شدن آن به پلی‌استور خود، از این لینک و دسته‌بندی خانوادگی پلی‌استور استفاده کتید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات