هوآوی و فولکس‌ واگن برای ایجاد ارتباط بین محصولات خود همکاری می‌کنند

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
این روزها بازار همکاری کمپانی‌های مختلف خودروساز با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای ارائه فناوری‌های نوین در خودروها حسابی داغ است و امروز خبر همکاری کمپانی آلمانی فولکس واگن و کمپانی چینی هوآوی منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قرار است در این همکاری، گوشی‌های هوشمند ساخت هوآوی به کمک اپلیکیشن مخصوص با خودروهای تولیدشده فولکس واگن ارتباط برقرار کنند. به نظر می‌رسد با معرفی Android Auto و کاربردی شدن آن در بازار آمریکا، کم‌کم شرکت‌های دیگر نیز دست به کار شده‌اند تا خودروهای هوشمندی را در اختیار خریداران قرار دهند.

امروز مسئولان هواوی در کنفرانس خبری خود به جزئیات بیشتر پرداخته و اعلام کردند:

در جریان رویداد International Consumer Electronics Show Asia که طی هفته جاری در شانگهای چین برگزار شده است، کمپانی‌های هوآوی و فولکس واگن مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها را معرفی کردند که به رانندگان کمک می‌کند تا با خیال راحت از سیستم‌های ناوبری GPS استفاده کرده، به موسیقی گوشی دهند، پیام‌های خود را ارسال و دریافت کنند و حتی پشت فرمان به سادگی تماس تلفنی برقرار کنند. این اپلیکیشن‌ها از فناوری MirrorLink پشتیبانی می‌کنند تا بتواند همکاری میان گوشی‌های هوشمند و سیستم‌های سوارشده روی خودرو را به بیشترین حد ممکن خود برساند.

هوآوی اضافه می‌کند کلیه محتوای موجود روی گوشی‌های هوشمند به صورت همزمان روی سیستم اطلاعاتی لمسی خودروها نمایش داده خواهد شد. در این کنفرانس خبری اعلام شد مدل‌های 2016 فولکس واگن به فناوری MirrorLink مجهز خواهند شد و هنوز غیر از بازار چین به بازار کشورهای دیگر اشاره نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات