اهدای بسته اینترنت همراه ایرانسل ممکن شد

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل امکان هدیه بسته اینترنت همراه را به دیگر مشترکان سیم‌کارت‌های ایرانسل و فعال سازی یک بسته اینترنت روی سیم‌کارت دیگری را ممکن کرد.
تبلیغات

 از این پس مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند هر یک از بسته‌های اینترنت روزانه 15 مگابایتی، هفتگی 100 مگابایتی و ماهانه 200 مگابایتی را برای سیم‌کارت ایرانسل اعضای خانواده، دوستان یا دیگر سیم‌کارت‌های فعال روی تبلت و مودم‌های همراه، خریداری و فعال‌سازی کنند.

براساس این گزارش، مشترکان برای اهدای بسته اینترنت همراه روزانه 15 مگابایتی با هزینه 500 تومان لازم است کد دستوری #شماره سیم‌کارت اعتباری مورد نظر*1*1*5*555* و برای بسته هفتگی 100 مگابایتی با هزینه 2هزار و 500 تومان کد دستوری #شماره سیم‌کارت اعتباری مورد نظر*2*2*5*555* را از سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنند.

اهدای بسته 200 مگابایتی با اعتبار زمانی 30 روزه هم با هزینه 5هزار تومان، از طریق کددستوری #شماره سیم‌کارت اعتباری مورد نظر#1*3*5*555* امکان‌پذیر است. در این روش، شماره سیم‌کارت ایرانسل مورد نظر باید به صورت *********09 وارد شود.

استفاده از تمامی بسته‌های اینترنت ایرانسل، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل 2، 3 و 4 ایرانسل در سراسر کشور امکان پذیر است.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل ۲، ۳ و ۴، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق صفحه اینترنت همراه وب‌سایت ایرانسل قابل مشاهده است.

در حال حاضر شبکه 3G ایرانسل در بیش از 300 شهر و دهستان و شبکه LTE/4G ایرانسل در بیش از 70 شهر کشور راه‌اندازی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات