گوگل بیش از یک میلیارد کاربر برای کروم، یوتیوب، اندروید و سرویس جستجویش دارد

پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
دقایقی پیش کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل آغاز شد و ساندار پیچای به‌عنوان یکی از مدیران ارشد گوگل روی صحنه در حال ارائه‌ی آماری حول محصولات و سرویس‌هایی است که گوگل ارائه کرده است.
تبلیغات

 دقایقی پیش کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل آغاز شد که در آن ساندار پیچای به‌عنوان اولین سخنران به روس صحنه ‌آمد. وی در جریان این کنفرانس آماری را ارائه کرد که بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. براساس گفته‌های پیچای در حال حاضر بیش از دو میلیون نفر کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل را دنبال می‌کنند. وی همچنین به این نکته اشاره کرد که 600 میلیون نفر سال گذشته حداقل یک گوشی هوشمند در اختیار داشتند.

به گفته‌ی پیچای بیش از 4000 ابزار مختلف مبتنی بر اندروید توسعه داده شده‌‌اند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که بیش از 35 شرکت خودروسازی در حال حاضر از اندروید اتو استفاده می‌کنند. در این بین نباید اندروید تی‌وی را نیز از یاد برد، چراکه شماری از کمپانی‌های نظیر سونی، فیلیپس و انویدیا از این پلتفرم استفاده می‌کنند. پیچای همچنین به کروم کست نیز اشاره کرد. به گفته‌ی وی تاکنون 17 میلیون دستگاه از این دانگل سخت‌افزاری به فروش رفته است. برای این دانگل بیش از 20٫000 اپلیکیشن وجود دارد و کلید این دانگل بیش از 1.5 میلیارد بار فشرده شده است.

باید به سرویس جیمیل نیز اشاره کرد که در حال حاضر بیش از 900 میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات