سامسونگ انواع گارانتی و خدمات پس از فروش خود را معرفی می‌کند

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه بین‌المللی «گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان»، روز سه‌شنبه ۵ خردادماه ۱۳۹۴ با حضور معاون وزیر صنایع و معادن، رئیس هیئت ‌مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افتتاح شد. سامسونگ نیز امسال برای دومین سال متوالی، در این نمایشگاه حضور دارد و علاوه بر نمایش و معرفی جدیدترین محصولات خود، انواع گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین خدمات ویژه سازمانی (B2B) را معرفی می‌کند.
تبلیغات

با توجه به گسترش رقابت شرکت‌های تولیدی و خدماتی در بازار و تأثیر آن در حقوق مصرف‌کنندگان، نمایشگاه بین‌المللی «گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان» با هدف معرفی خدمات پس از فروش معتبر به مصرف‌کنندگان و توسعه خدمات بهینه در بازار برگزار شد.

سامسونگ که در این نمایشگاه حضور دارد، هدف از شرکت در این نمایشگاه را ارتقا خدمت‌رسانی به مشتریان در همه زمینه‌ها توصیف می‌کند و سیاست اصلی خود را جلب رضایت مشتری می‌داند. از این رو، تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را حول این هدف سازمان‌دهی می‌کند. بنا به گفته بخش سرویس و خدمات پس از فروش سامسونگ، برقراری ارتباط متقابل و ماندگار بین سامسونگ و مصرف‌کنندگان، از چشم‌اندازهای مهم این بخش به شمار می‌رود. برای مثال می‌توان از راه‌اندازی مرکز تماس مشتریان موبایل سامسونگ با شماره تماس ۴۲۱۳۲، نام برد که با هدف تحت پوشش قرار دادن طیف گسترده‌تری از مخاطبان و ارتقا سطح کیفی پشتیبانی، به صورت اختصاصی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است.

samsung-guarantee-exhibition

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های سامسونگ در زمینه خدمات پس از فروش، راه‌اندازی مرکز آکادمی مهندسی سامسونگ است. سامسونگ هدف از راه‌اندازی این آکادمی را تحقق مسئولیت اجتماعی خود و همچنین آموزش تکنیسین‌های خبره و ماهر می‌داند. به این ترتیب که با ارتقا سطح کیفی تعمیرکاران و تکنسین‌ها، سطح کیفی خدمات‌رسانی نیز افزایش خواهد یافت.

نمایشگاه گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان تا هشتم خردادماه در مصلی امام خمینی بر پا است. در این نمایشگاه، بیش از ۴۰ برند و شرکت معتبر ارائه‌دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش حاضر هستند و به معرفی خدمات خود می‌پردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات