اپلیکیشن پریسکوپ برای اندروید نیز عرضه شد

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش توییتر اپلیکیشن پریسکوپ را برای استریم ویدئو منتشر کرد؛ استریم آنلاین ویدئو ویژگی است که احتمالا برای بسیاری کاربردی است. در ابتدا این اپلیکیشن فقط برای iOS ارائه شده بود، اما حال توییتر نسخه‌ی اندرویدی آن را نیز عرضه کرده است.
تبلیغات

در اپلیکیشن پریسکوپ علاوه بر امکان پخش استریم ویدئو، چت و گفتگو نیز فراهم شده است. این اپلیکیشن با اپلیکیشن توییتر همگام سازی شده است، به همین دلیل می‌توان استریم‌های ویدئویی را در توییتر نیز منتشر کرد. حال علاوه بر ارائه‌ی نسخه‌ی اندرویدی پریسکوپ، برای نسخه‌ی آی‌او‌اس این اپلیکیشن قابلیت جدیدی با نام return to broadcast عرضه شده که برای استریم کنندگان این امکان را فراهم می‌کند که پس از پاسخ دادن به پیام یا تماس‌های تلفنی، پخش استریم را برای کاربران ادامه دهند.

در این قابلیت جدید اعلانیه‌هایی برای اطلاع دادن پخش استریم‌ها تعبیه شده است، در واقع قابلیت تماشای دوباره در برنامه وجود دارد. زیرا احتمال دارد در حین پخش استریم، برخی کاربران قادر به تماشای آن نباشند و قابلیت تماشای دوباره این امکان را فراهم می‌کند که باقی دنبال کنندگان نیز از جریان پخش ویدئو عقب نمانند.

توسعه‌ی نسخه‌ی اندرویدی پریسکوپ نیز توسط سارا حیدر، یکی از مهندسان نرم افزار توییتر، به انجام رسیده است؛ وی در ماه مارس همکاری در توسعه‌ی نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن را آغاز کرد. در این نسخه مشکلاتی از قبیل سازگاری اپلیکیشن با سایز صفحه نمایش دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است. 

سارا در این خصوص گفت:

از چند ماه پیش تصمیم توسعه نسخه‌ی اندرویدی پریسکوپ را داشتیم، از آنجایی که من قبلا در توسعه‌ی اپلیکیشن Vine هم نقش داشتم، به همین دلیل با مشکلات نرم افزاری آشنا هستم.
0526 periscope2

سارا حیدر

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات