ویندوز 10 برای ایکس باکس وان در اواخر تابستان منتشر می‌شود

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که اطلاع دارید، مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای پلتفرم‌های بسیاری از جمله ایکس باکس وان ارائه خواهد کرد. براساس توییت‌های جدید، این غول نرم‌افزاری، اواخر تابستان را برای عرضه‌ی ویندوز ۱۰ به ایکس باکس وان در نظر گرفته است.
تبلیغات

سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت بسیار محبوب و مشهور است. حتی اگر طرفدار مایکروسافت نباشید، تا به حال یک بار تجربه‌ی کار با سیستم‌عامل ویندوز آن را داشته‌اید. به احتمال زیاد درحال‌حاضر به واسطه‌ی این سیستم‌عامل، این خبر را مطالعه می‌کنید! مایکروسافت در نظر دارد تا سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را در بسیاری از دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف توسعه دهد؛ از این‌رو در اواخر تابستان قادر خواهید بود تا ویندوز ۱۰ را روی کنسول ایکس باکس وان خود دریافت کنید.

ویندوز ۱۰ با تمامی امکانات غنی خود، فرمانروای بسیاری از دستگاه‌ها خواهد بود. این سیستم‌عامل روی ایکس باکس وان، قابلیت اجرای برنامه‌های یونیورسال را هم به‌همراه خواهد آورد. کاربران این کنسول به‌زودی ویندوز ۱۰ را روی دستگاه‌های خود اجرا خواهند کرد. مایکروسافت درحال‌حاضر اپلیکیشن Xbox را برای ویندوز دردسترس قرار داده است. به واسطه‌ی این اپلیکیشن، کاربران ایکس باکس می‌توانند با دوستان خود به مکالمه‌ پرداخته و همچنین به کنسول خود متصل شوند. اخیرا فیل اسپنسر در توییتی اعلام کرده که پیش‌نمایش ویندوز ۱۰، اواخر تابستان برای ایکس باکس عرضه خواهد شد.

البته این توییت کمی مبهم است اما به‌زودی در ماه ژوئن و در خلال کنفرانس E3، شاهد اخبار جدید بیشتری در این خصوص خواهیم بود. درحال‌حاضر اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره‌ی تغییراتی که با اجرای ویندوز ۱۰ روی ایکس باکس وان اعمال خواهد شد، دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات