آمازون افراد جوان را برای فعالیت در زمینه سرویس ابری آموزش می دهد

پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا آمازون برنامه‌ی جدید را منتشر کرده که بر اساس آن قصد دارد پس از آموزش افراد جوان در زمینه‌ی سرویس‌های ابری، آن‌ها را به عنوان کارشناس کلاد برای بخش AWS خود یا سرویس‌های ابری محاسباتی استخدام کند. این سرویس‌ها، مجموعه‌ای از خدمات وب هستند که شرکت آمازون بر روی بستر ابری خود و از طریق اینترنت به عموم عرضه می‌کند.
تبلیغات

آمازون طی برنامه‌ای جدید، قصد دارد تا کارشناسان کلاد آینده را تربیت کند؛ اگرچه آمازون به وضوح استخدام کردن این افراد را آشکار نکرده اما به نظر می‌رسد هدف از این برنامه‌ را ترویج سرویس ابری و تربیت افراد جوان در زمینه‌ی کارشناسی کلاد است. این شرکت دارای سرویس‌های ابری محاسباتی یا AWS است که این سرویس‌ها زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را به صورت خدمات انعطاف پذیر به مشتریان ارائه می‌‌دهد.

هدف آموزش برنامه‌ی جدید AWS، کمک کردن به استادان و دانشجویان برای استفاده از سرویس‌های کلاد در دنیای واقعی است. این برنامه برای موسسات آموزشی، استادان و دانشجویانی که در برنامه‌ی جدید AWS ثبت‌نام کرده باشند، رایگان خواهد بود. کسانی که در برنامه اپلای کرده و قبول شده‌ باشند، اعتباری را برای تست سرویس‌های AWS همانند Amazon EC2, S3 و Amazon RDS دریافت می‌کنند. علاوه بر این، جلسات آموزش تحت وب و خودآموزی برای آشنایی بیشتر با این تکنولوژی‌ها در نظر گرفته شده است.

به گفته‌ی آمازون، این جلسات هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار می‌شوند و تجهیزات واقعی کلاد در جلسات و کلاس‌ها در اختیار اساتید و دانشجویان قرار خواهد گرفت. با در نظر گرفتن کلاد به عنوان تکنولوژی اصلی امروزی، آموزش نسل جوان در این زمینه بسیار کاربردی و موثر است. آمازون نیز با در نظر گرفتن این موضوع، نسل جدیدی از کارشناسان کلاد را تعلیم داده و از ابزارهای کلاد موجود خود برای آموزش آن‌ها استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات