گوشی جی 4 ال جی از شارژ سریع 2.0 کوالکام پشتیبانی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش اخباری در خصوص پشتیبانی نکردن گوشی جی ۴ ال‌جی از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 کوالکام منتشر شده بود؛ حال شرکت ال‌جی با رد این ادعاها، به طور رسمی اعلام کرد که جی ۴ از این تکنولوژی برخوردار خواهد بود.
تبلیغات

 شرکت کوالکام قبلا اعلام کرده بود که تکنولوژی شارژ سریع 2.0 در چیپ‌ست‌های اسنپ دراگون به صورت پیش فرض فعال است. گوشی جی ۴ ال‌جی نیز دارای پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۰۸ است، به همین دلیل انتظار می‌رفت این پرچمدار از این تکنولوژی برخوردار باشد.

شرکت‌ ال‌جی با رد ادعاهای قبلی، به صورت رسمی تایید کرد که جی ۴ از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 بهره‌مند شده است. این کمپانی به سایت Pocketnow اعلام کرده که اگرچه در برنامه‌های قبلی ال‌جی، پشتیبانی از این تکنولوژی برنامه‌ریزی نشده بود. اما از آنجا که چیپ‌ست جی ۴، اسنپ دراگون ۸۰۸ است، این گوشی به صورت رسمی از این تکنولوژی برخوردار خواهد بود. البته ذکر این نکته هم ضروری است که شارژر گوشی جی ۴ از تکنولوژی شارژ سریع 2.0 پشتیبانی نمی‌کند.

ممکن است پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع 2.0، برای بسیاری از افراد مهم نباشد، اما معمولا در گوشی‌های پرچمدار کمپانی‌ها و به خصوص جی ۴ ال‌جی، انتظار می‌رود پشتیبانی از این تکنولوژی فراهم شود. تکنولوژی شارژ سریع نسخه 2.0 به فرآیند شارژ گوشی سرعت بسیاری می‌بخشد و به همین دلیل این قابلیت یکی از نقاط قوت گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات