اپل جنگل های کشور چین را احیا می کند

دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اپل اعلام کرد که به دنبال احیای انرژی و اجرای برنامه‌ی محافظت از محیط زیست در کشور چین است. بر اساس اعلانیه‌ی این کمپانی، برنامه‌ی مربوط به این پروژه چندین سال به طول خواهد انجامید.
تبلیغات

کمپانی اپل قصد دارد تا در امور بشر دوستانه و تجدید انرژی نیز همکاری‌هایی را به عمل آورد. بر اساس گزارش‌های جدید این شرکت، پروژه‌ی جدیدی با همکاری سازمان جهانی حفاظت از حیات وحش یا World Wildlife Fund انجام خواهد گرفت. هدف اپل و این سازمان افزایش جنگل‌ها و محافظت از محیط زیست است.

لیسا جکسون معاون طرح‌های زیستی شرکت اپل گفت:

جنگل‌ها مانند انرژی، منابع تجدید پذیری هستند. اما بر این باوریم که می‌توانیم برنامه‌ی منابع تجدید پذیر را اجرا کرده و از حفاظت جنگل‌ها اطمینان حاصل کنیم. ما می‌خواهیم با بهره‌گیری از منابع مورد نیاز، رشد و تجدید انرژی را در جنگل‌ها از سرگیرند. علاوه بر این، برنامه‌ی مذکور تاثیر بسیاری بر کاغذ مصرفی در کل دنیا خواهد داشت. این گام بزرگی به شمار می‌آید که در نتیجه آن، جهان به محلی بهتر از اکنون برای زندگی تبدیل خواهد شد.

تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل نیز گفت:

ما با تمامی توان، فروشگاه‌های اختصاصی و دفاتر رسمی، همگی آماده خدمت و گام برداشتن در این برنامه هستیم. ما به وضوح آگاه هستیم که این اتفاق در یک شب رخ نخواهد داد، در حقیقت چندین سال به طول می‌انجامد؛ چیزی که بسیار مهم است این که در هر صورت به هدفمان می‌رسیم و این اتفاق خواهد افتاد. شرکت اپل نیز از موقعیت خاصی در این پروژه برخوردار است و این مسئولیت بزرگی است که آن را پذیرفته‌ایم. ما همگی مشتاقانه آماده کار با رهبران این پروژه و کسانی که آماده همکاری در احیای جنگل‌های چین هستند، هستیم.

به نظر می‌رسد شرکت اپل با مدیریت تیم کوک پروژه‌های زیست محیطی بیشتری را متحمل خواهد شد؛ اپل پیش از این نیز اقداماتی را در خصوص تامین انرژی انجام داده بود و بر اساس گزارش‌های قبلی، این شرکت قصد داشت تمامی دفاتر و فروشگاه‌های اصلی و معتبر، از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات