مایکروسافت زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت نوکیا را فراهم می‌ کند

یک‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
شرکت نوکیا به تازگی اعلام کرده که در حال همکاری با کمپانی‌های مایکروسافت، اچ‌پی و Telefonica است. نوکیا هدف از این همکاری را فراهم کردن و توسعه دادن زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات این شرکت عنوان کرده است.
تبلیغات

شرکت نوکیا اعلام کرد که همکاری‌های بیشتری با مایکروسافت و دیگر کمپانی‌ها جهت فراهم کردن زیرساخت‌های IT خواهد داشت؛ علاوه بر این نوکیا قصد دارد معماری تحت شبکه‌ی ابری را ارائه کرده و به کمک این معماری و موقعیت منحصر به فرد خود، به بهره‌برداری کامل از پتانسیل IT و روابط خواهد پرداخت؛ هدف این شرکت فراهم کردن کیفیت برتر، سرعت بیشتر و معرفی سریع خدمات جدید خود است.

مایکروسافت توسط سرویس‌های آژور و آفیس ۳۶۵، واسطه‌ای برای انتقال دادن سرویس‌های فناوری اطلاعات نوکیا به شبکه‌ی ابری خواهد بود. شرکت اچ‌پی هم رنج وسیعی از سرویس‌های فناوری اطلاعات را فراهم می‌کند و شرکت Telefonica خدمات مخابراتی نوکیا را ارائه خواهد کرد.

منفرد ایمیتزر -رئیس ارشد شبکه نوکیا، گفت:

این سرمایه گذاری، کیفیت زیرساخت‌ها و سرعت را بهبود می‌دهد. علاوه بر این شبکه جهانی نوکیا را ساده‌تر کرده و سرویس‌ّها و ارتباطات بهتری را برای کاربران و کارمندان فراهم می‌کند. در خصوص همکاری با دیگر شرکت‌ها، ما قصد رسیدن به یک پایه مستحکم از نرم‌افزار نسل بعدی و بهینه‌سازی هزینه‌های زیرساخت را داریم. این تجدید زیرساخت فناوری اطلاعات، بزرگ‌ترین و تاثیر گذارترین برنامه فناوری اطلاعات در طول چند سال اخیر است.

نظر شما در خصوص همکاری مایکروسافت با نوکیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات