برنامه‌ شیائومی و هواوی برای سال 2015 فاش شد

شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
به تازگی برنامه و نقشه راه کمپانی‌های شیائومی و هواوی برای سال جاری میلادی فاش شده است و اگر این اطلاعات درست باشد، امسال شاهد رونمایی محصولات جدیدی از این کمپانی‌ها خواهیم بود.
تبلیغات

در برنامه شرکت شیائومی برای سال ۲۰۱۵، شواهدی از گوشی‌های Mi5 وجود دارد، از سوی دیگر اطلاعات شرکت هواووی شبیه به برنامه‌ای است که در ماه نوامبر سال گذشته فاش شده بود و در آن شایعاتی پیرامون گوشی Huawei P8 وجود داشت که البته این گوشی هم‌اکنون معرفی شده است. در برنامه قبلی هواووی، اطلاعاتی در خصوص گوشی‌های هوشمندی که در سال ۲۰۱۵ از آن‌ها رونمایی خواهد کرد، منتشر شده بود؛ گوشی Ascend P8 با صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی به همراه رزلوشن 1080p و تراکم پیکسلی 424ppi، یکی از این گوشی‌های موجود در برنامه بود. این شرکت قصد دارد Mate 8 را با نمایشگر 2k در سپتامبر ۲۰۱۵ و با قیمت ۶۵۹ دلار ارائه کند. در این جدول ذکر شده است که گوشی Mate نسل جدید از چیپست Kirin 930 استفاده خواهد کرد. در این جدول همچنین، اسم گوشی هوشمند دیگری با نام D8 نیز به چشم می‌خورد که قرار است در ماه میلادی جاری ارائه شود و ظاهرا مشخصات فنی بسیار منحصر به فردی دارد. بر اساس اطلاعات موجود D8 نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن 2k و از ۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و پردازنده ی Kirin 950 بهره‌مند است و قمیتش هم در حدود ۸۱۵ دلار خواهد بود.

RM1
Huawei-2015-portfolio-Ascend-D8-P8-Mate8

تصویر فوق مربوط به برنامه شیائومی برای سال ۲۰۱۵ است. بر اساس این برنامه، ماه آینده شاهد رونمایی از گوشی بدون حاشیه Mi4s خواهیم بود؛ این گوشی هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه لرزشگر اپتیکال تصویر است. گوشی Mi4s هم به نظر می‌رسد قبل از Mi5 و در تعطیلات یا هنگامی که کوالکام پردازنده‌های اسنپ دراگون ۸۲۰ را عرضه کند، معرفی شود. بر اساس این شایعات، گوشی Mi4s دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن Quad HD و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است.

اگر اطلاعات فاش شده درست باشد، شاهد رونمایی از نسل بعدی Xiaomi Redmi Note 2  و Xiaomi Redmi Note 2 Pro در ماه جولای خواهیم بود. احتمالا گوشی Redmi Note 2 Pro با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به همراه رزولوشن 1080p و پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۵ عرضه خواهد شد. گوشی Redmi Note 2 که نسبت به مدل Redmi Note 2 Pro ارزان‌تر است، دارای مشخصات احتمالی صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و پردازنده اسنپ دراگون ۴۱۰ خواهد بود. انتظار می‌رود شیائومی برای این گوشی‌ هوشمند همانند قبل، قیمتی معقولانه را در نظر بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات