مدیاتک در کمپانی Meizu سرمایه گذاری می‌کند

جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
میزو، تولیدکننده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند مدت‌ها است که ارتباط بسیار خوبی را با شرکت مدیاتک دارد. حال به نظر می‌رسد که مدیاتک قصد دارد تا در کمپانی میزو سرمایه گذاری کند.
تبلیغات

کمپانی چینی میزو که در تولید گوشی‌های هوشمند فعال است، روابط خوبی با شرکت مدیاتک، سازنده‌ی چیپ‌ست دارد. این همکاری‌ها از زمان معرفی پرچمدار کمپانی میزو با نام MX4 در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ افزایش یافت، زیرا MX4 اولین گوشی‌ هوشمندی بود که چیپ‌ست MT6595 مدیاتک را به همراه داشت. حال به نظر می‌رسد مدیاتک قصد دوام رابطه و سرمایه‌ گذاری هرچه بیشتر بر روی کمپانی میزو را دارد.

به عقیده‌ی صنعت گران و کسب و کارهای چینی، احتمالا روابط بین دو شرکت مدیاتک و میزو افزایش یابد، زیرا ظاهرا مدیاتک بر روی شرکت میزو سرمایه گذاری‌هایی را از طریق خرید مقدار نامعلومی از سهام میزو، انجام داده است. این تصمیم مدیاتک، آینده‌ای جالب و روشنی را برای میزو رقم می‌زند، زیرا شاهد گوشی‌های هوشمند میزو به همراه سخت افزاری قوی مدیاتک خواهیم بود.

Meizu-MX-4-Review-TI
43

گوشی MX4 دارای چیپ‌ست MT6595 است، این چیپ‌ست اولین رتبه را در بنچمارک‌های AnTuTu دریافت کرده است. اما شرکت میزو در گوشی هوشمند MX4 Pro، سیستم روی یک چیپ دیگری را انتخاب کرده که اکسینوس 5430 سامسونگ وظیفه پردازش آن را برعهده دارد. با این اوصاف آیا در آینده شاهد گوشی‌های هوشمند بیشتری از میزو به همراه چیپ‌ست‌های مدیاتک خواهیم بود؟ قطعا گذر زمان این موضوع را آشکار خواهد کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات