ساتیا نادلا: آفیس 1.5 میلیارد کاربر دارد

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت موسوم به Build 2015 در جریان است. ساتیا نادلا با نمایش آفیس 2016 در ویندوز 10 اطلاعات مختصری درباره آن ارائه و شور و هیجان خاصی را در سالن به پا کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بدون شک آفیس 2016 یکی از نرم‌افزارهایی است که بسیاری از علاقه‌مندان شرکت مایکروسافت و حتی سایر پلت‌فرم‌ها در انتظار عرضه آن هستند. ساتیا نادلا در جریان رویداد امروز با لاگین کردن در نرم‌افزار اکسل 2016 اعلام کرد که ما قصد داریم تا از یک پلت‌فرم فراتر رویم و گراف‌های غنی‌تری از اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهیم.

او بلافاصله نسخه‌ای از آفیس 2016 را بر روی آیپد نمایش داد، بنابراین خیال همه راحت شد که مایکروسافت قصد دارد تا همچنان به پشتیبانی از آفیس در محصولات ساخت اپل ادامه دهد.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت به شدت در تلاش است تا نقش افزونه‌ها را در آفیس پر رنگ‌تر از قبل کند. افزونه‌های آفیس بر روی پلت‌فرم وب، ویندوز و iOS قابل نصب هستند. مایکروسافت نسخه‌ای از اوت‌لوک را در این رویداد به نمایش گذاشت که افزونه لینکداین بر روی آن نصب شده است. آفیس از سال‌ها قبل قابلیت نصب افزونه‌ها را داشته است اما به نظر می‌رسد حالا مایکروسافت افزونه‌ها را یکپارچه کرده تا در پلتفرم‌های مختلف قابل اجرا باشند.

آفیس بدون شک یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای تاریخ رایانه است و نادلا نیز با اعلام این که در حال حاضر 1.5 میلیارد نفر در سراسر دنیا از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند مهر تأییدی بر این امر می‌زند. باید ببینیم عملکرد آفیس 2016 در ویندوز 10 چگونه خواهد بود؟ نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات