دعوتنامه‌ های تسلا برای رونمایی از باتری‌ های خانگی در 30 آوریل ارسال شد

سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
تسلا دعوتنامه‌های مربوط به مراسم سی‌ام آوریل را ارسال کرد. این دعوتنامه شامل تصویری از یک جعبه‌ی سفید است که عبارت "THE MISSING PIECE" روی آن درج شده است.
تبلیغات

مراسم تسلا 30 آوریل در واقع دو روز دیگر برگزار می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، تسلا درصدد معرفی باتری مخصوص استفاده در منزل است که هدف از آن ذخیره‌ی انرژی کسب شده از باتری‌های خورشیدی و کاهش وابستگی به برق شهری است. براساس گزارشی که توسط گاردین منتشر شده، این جعبه‌ که شامل باتری است در دو رنگ سیاه و سفید به اجاره واگذار خواهد شد و هزینه‌ی اجاره‌ی آن 1500 دلار است که با یک آبونمان ناچیز ماهانه همراه خواهد شد که در واقع هزینه‌ی باتری را با پرداخت ده ساله تامین خواهد کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده در این گزارش، تسلا به این نکته اشاره کرده که باتری‌ها پس از ده سال قادر خواهند بود تا با ظرفیت 10 تا 15 کیلووات ساعت، انرژی مورد نیاز برای وسایلی نظیر لامپ‌ها، اینترنت، یخچال و سایر لوازم خانگی را در صورت قطع شدن برق به راحتی تامین کنند. همچنین امکان استفاده از انرژی خورشیدی در دوران اوج مصرف نیز امکان پذیر است که این موضوع هزینه‌ مصرف انرژی منازل را کاهش می‌دهد. در حال حاضر 300 مشتری این باتری‌ها را در منزل خود نصب کرده‌اند.

تسلا درصدد راه‌اندازی کارخانه‌ی بزرگ خود در نوادا است که از طریق آن باتری‌های لیتیوم یونی بیشتری را در مقایسه با ظرفیت کنونی کارخانه تولید خواهد کرد. افزایش تولید باتری‌های لیتیوم-یونی توسط این کمپانی به معنای کاهش هزینه‌ی تولید و در نتیجه ارزان شدن محصولات است. در کنار تولید باتری برای خودروهای تسلا، این کمپانی می‌تواند باتری‌هایی را برای استفاده در سایر مصارف تولید کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات