اولین همایش PHP ایران

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اواخر مردادماه سالجاری اولین همایش PHP ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت، مقالات خود را در زمینه زبان برنامه‌نویسی PHP به ایمیل رسمی همایش ارسال کرده و در صورت تایید، آن را در این همایش ارائه کنند.
تبلیغات

جمعی از فعالان وب فارسی به خصوص توسعه دهندگان زبان برنامه نویسی PHP در آخرین جمعه مرداد ماه سال ۱۳۹۴ در فضایی علمی و دوستانه دور هم جمع خواهند شد تا علاوه بر بحث و تبادل نظر، یکدیگر را از تجربیات خود در زمینه آخرین فناوری‌های وب و استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP آگاه کنند.

شما نیز با ارائه مقاله یا شرکت در همایش می‌توانید به این جمع ملحق شوید.

در روز همایش مقالات مرتبط با این زبان محبوب نیز توسط صاحب نظران این حوزه ارائه می‌شود. در صورتی که شما موضوعی برای ارایه در قالب یک مقاله مرتبط با PHP دارید می‌توانید با صرف اندکی زمان، موضوع و چکیده مقاله خود را به همراه کلمات کلیدی و رفرنس‌های مورد نظرتان، تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه برای همایش ارسال کنید. در صورت تایید اولیه داوران، باید مقاله نهایی خود را تا تاریخ ۲۰ تیر ارسال کنید تا مقاله‌تان با نام شما در کتاب الکترونیکی همایش منتشر شده و آن را در همایش ارایه کنید.

ایمیل دریافت مقالات: review@phpconf.ir

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت همایش php ایران مراجعه کنید و برای ثبت نام وارد فاندلی شوید و از طریق «پشتیبانی از پروژه» ثبت‌نام کنید.

phpconf-poster
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات