اپل راهنمای استفاده از اپل‌واچ را در قالب فایل‌های ویدئویی منتشر کرد

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
برخی از کاربرانی که اپل‌واچ را سفارش داده‌اند طی چند روز آینده محصول سفارشی خود را در یافت خواهند کرد، اپل نیز به همین منظور چندین ویدئوی آموزشی برای استفاده از اپل‌واچ و قابلیت‌های آن را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده تا صاحبان این گجت به راحتی بتوانند با آن تعامل داشته باشند.
تبلیغات

اپل همواره در ارائه خدمات پس از فروش خود موفق بوده و توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. پس از عرضه‌ی رسمی اپل‌واچ، این کمپانی تصمیم دارد تا راهنمای استفاده از این محصول را برای صاحبان این گجت ارائه کند؛ این کمپانی تمامی راهنماها را در قالب فایل‌های ویدئویی در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده‌ است. در این ویدئوها نحوه‌ی استفاده از سیری، نقشه، اپل‌ پِی در اپل‌واچ و دیگر قابلیت‌های آن تشریح شده است.

خوشبختانه اپل به موقع عمل کرده و لیست کاملی از آموزش نحوه استفاده از این محصول را منتشر کرده است. در حقیقت کار کردن با اپل‌واچی که تازه به دست مشتری رشیده چندان هم آسان به نظر نمی‌رسد، به همین منظور ویدئوهای آموزشی راهنماهای مفیدی در خصوص استفاده از آن را ارائه کرده‌اند. در این ویدئوها ویژگی‌هایی از جمله همگام سازی آیفون با اپل‌واچ و درک قابلیت‌های بسیار آن آموزش داده شده است. برای مشاهده این ویدئوها می‌توانید به وب‌سایت رسمی اپل مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات