گوشی‌ اندرویدی خود را با استفاده از سرویس جستجوی گوگل پیدا کنید

شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
گوگل اخیرا سرویس جدیدی را ارائه کرده که با استفاده از آن می‌توان به‌راحتی محل گوشی‌هوشمند اندرویدی را پیدا کرد. برای یافتن گوشی‌هوشمند روی نقشه تنها کافی است تا از طریق مرورگری که با استفاده از آن به حساب کاربری گوگل خود وارد شده‌اید، عبارت Find My Phone را وارد کنید.
تبلیغات

در صورتی که گوشی‌هوشمند اندرویدی خود را گم کرده باشید، می‌توانید با استفاده از سرویس جدید گوگل، به‌راحتی محل آن را پیدا کرده و حتی صدای گوشی خود را در بیاورید. ضمنا اگر اطلاعات حساسی را روی گوشی‌هوشمند خود در اختیار دارید و نمی‌خواهید این اطلاعات به دست شخص دیگری بیافتد، می‌توانید به راحتی گوشی‌هوشمندتان را قفل کنید. ضمنا این سرویس محل گوشی را نیز روی نقشه برای شما نمایش می‌دهد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که کل فرآیند یافتن گوشی کمی زمان بر است. گوگل این ویژگی را از طریق ادغام کردن قابلیت امنیتی مورد نظر با سرویس جستجویش در اختیار کاربران قرار داده است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که دسترسی به گوشی‌هوشمند از طریق مرورگری که کاربران از طریق آن وارد حساب کاربری خود شده‌اند، تا حدودی حریم خصوصی کاربران را به خطر می‌اندازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات