اهدای اپل واچ 18٫000 دلاری به افراد سرشناس در هفته‌ مد میلان توسط اپل

شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی مد میلان امسال رنگ و بوی دیگری داشت، چراکه کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی فناوری، حضور پررنگ‌تری داشتند. پس از معرفی ساعت‌هوشمند ایسوس، اپل شروع به خودنمایی کرد و با اهدای اپل‌واچ Edition که 18٫000 دلار قیمت دارد، بار دیگر نام خود را پررنگ‌تر از سایر کمپانی‌ها نشان داد.
تبلیغات

دیروز و در جریان برگزاری مراسم هفته‌ی مد میلان، بسیار از افراد سرشناس و هنرمندان حاضر در این مراسم نظیر Drake، Katy Perry و Pharrel Williams اپل‌واچ‌های استیل و ادیشن را از سوی اپل هدیه گرفتند. این مراسم که در رستوران گران قیمت Carlo e Camilla‌در میلان برگزار شد، محلی برای اعطای هدایای 18٫000 دلاری اپل به افراد سرشناس بود.

خبر مربوط به این مراسم از طریق تصاویر به اشتراک گذاشته شده از سوی Gnutti Beretta در رسانه‌ها درز کرد. وی همسر Franco Beretta، مالک کمپانی اسلحه‌سازی برتا است. همچنین باید به اهدای یک دستگاه از اپل واچ‌های اپل به ورزشکار بریتانیایی، Will Carling اشاره کرد. وی کاپیتان تیم راگبی تیم ملی انگلستان بوده و با توجه به این موضوع که جانی آیوی بریتانیایی خود یکی از دوستداران ورزش راگبی است، اهدای اپل واچ به همراه شارژر و بند قرمز رنگ چندان دور از انتظار نیست.

اهدای اپل واچ ادیشن رایگان به افراد سرشناس

هرچند فیل شیلر و مارک نیوسون، در رستوران مورد نظر به نمایش اپل واچ پرداختند، اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که ایتالیا جزو کشورهایی نیست که بیست و چهارم آوریل اپل واچ در آن معرفی خواهد شد.

اهدای اپل واچ ادیشن رایگان به افراد سرشناس

میلان یکی از پایتخت‌های مد در جهان است و هفته‌ی مد میلان نیز محلی است که بسیاری از برند‌های برتر در آن حاضر می‌شوند، از این‌رو اپل درصدد آن است تا اپل واچ را به عنوان زیورالاتی که فناوری نیز چاشنی آن شده، معرفی کند. اپل واچ تا نوزدهم آوریل یعنی فردا در Salone Del Mobile به نمایش گذاشته خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات