توییتر امکان آوردن نقل قول در توییت را برای اندروید هم فراهم کرد

چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
توییتر پیش از این از نحوه‌ی توئیت کردن و استاتوس جدید خود در نسخه‌ی آی‌اواس و وب خبر داده بود، بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از این پس کاربران اندروید هم می‌توانند در توییت‌های خود نقل قول را هم جای دهند.
تبلیغات

در حالی که کاربران اندروید منتظر انتشار اپلیکیشن Periscope بودند، توییتر از تغییرات و بروزرسانی جدید اپلیکیشن خود برای پلتفرم اندروید خبر دارد. قابلیت جدید توییتر، توییت‌های دیگران را در داخل توییت شما جای داده و در همین راستا دیگر نیازی به کپی کردن مستقیم متن یا لینک نخواهد بود.

در توییتر تعداد کاراکترهای ارسالی در توییت محدود بوده که به نظر می‌رسد با قابلیت جدید نقل قول این مشکل تا حدی برطرف گردد. دیگر نیازی به ارسال مستقیم متن توییت دیگران یا ارسال لینک منبع نیست و به راحتی می‌توان توییت‌های دوستان را در بدنه توییت خود نقل قول کرد. برای ارسال نقل قول دکمه‌ای مجزا در نظر گرفته شده که به راحتی می‌توان از طریق آن توییت‌ها را بین دنبال کنندگان اکانت یا کانال شخصی ارسال کرد.

همانند پلتفرم آی‌اواس در اندروید هم قابلیت ارسال نقل قول از اپلیکیشن‌های شخص ثالث مقدور نخواهد بود، زیرا توئیتر آن را فقط در اپلیکیشن رسمی خود تعبیه کرده است. در واقع در اپلیکیشن‌های جانبی تمامی دسترسی‌ها برای ارسال توئیت فراهم نشده است. بروزرسانی جدید توییتر از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات