مرورگر اپرا مینی با طراحی متریال برای اندروید منتشر شد

سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
اُپرا مینی در جدیدترین نسخه خود به طراحی متریال مزین شده است. کمپانی طراح و توسعه دهنده این مرورگر در جهت یکسان کردن طراحی اُپرا مینی با اُپرا این مرورگر را به طراحی جدید مجهز کرده است.
تبلیغات

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، اُپرا دو مرورگر برای سیستم عامل اندروید ارائه می‌کند. تفاوت این دو مرورگر نیز به فشرده‌سازی حداکثری اطلاعات توسط اُپرا مینی باز می‌گردد. البته مرورگر معمولی اُپرا نیز چنین ویژگی دارد که "turbo" خوانده می‌شود اما کمی با محافظه‌کاری بیشتر و بدون لطمه زدن به نمایش محتوای صفحه این کار را انجام می‌دهد.

discover 1

جالب است بدانید شرکت اُپرا تنها دو مرورگر اُپرا مینی و Coast را بر روی پلتفرم iOS اپل ارائه داده و از عرضه نسخه استاندارد مرورگر اّپرا خودداری کرده است. شرکت سازنده می‌گوید، اُپرا مینی می‌تواند تا ۱۰ برابر حد معمول اقدام به فشرده سازی اطلاعات صفحه‌های وب کند و از این طریق در صرفه جویی میزان مصرف ترافیک به شما کمک کند.

speed dial folder

از ویژگی‌های دیگر نسخه جدید مرورگر اُپرا مینی می‌توان به صفحه اصلی باز طراحی شده، پشتیبانی از حالت مرورگر حفاظت شده، شخصی سازی بیشتر با زبان طراحی متریال و Opera Discover Feed اشاره کرد که اخبار و داستان‌های داغ درون وب را برای شما برجسته می‌کند.

لارس بویلسن، مدیر عامل اُپرا، قصد دارد ۱۳۰ میلیون کاربر فعلی مرورگر اُپرا را تا سال ۲۰۱۷ به مرز ۲۷۵ میلیون کاربر نزدیک کند. این تصمیم مدیر عامل اُپرا به ویژه با در نظر گرفتن ویژگی ذخیره سازی اطلاعات در مرورگر‌های رقیبی همچون کروم، شبیه به آرزو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات