اپلیکیشن دوربین نکسوس 5 پس از بروزرسانی به اندروید 5.1 کرش می‌کند

سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
برخی از کاربران نکسوس 5 پس از بروزرسانی به اندروید 5.1 متوجه مشکلاتی در دوربین این دستگاه شده‌اند. اینطور که پیدا است اپلیکیشن دوربین نکسوس 5 با اندروید 5.1 سازگاری ندارد و پس از هر بار اجرا شدن دچار کرش می‌شود.
تبلیغات

بر طبق گزارش باگ‌های ارسال شده برای گوگل، اگر بخواهید دوربین نکسوس 5 مجهز به اندروید 5.1 را از طریق اپلیکیشن‌هایی همچون اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک، اسنپ‌چت و حتی اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین این دستگاه باز کنید، عبارت "force close" ظاهر می‌شود. البته این مشکل در همه نکسوس 5 ها اتفاق نیفتاده و برخی از آنها به آن دچار شده‌اند.

خوشبختانه این مشکل پس از یک بار راه‌اندازی مجدد دستگاه برطرف می‌شود اما قطعا کسانی را که نیاز دارند با نکسوس 5 خود از یک منظره به شکل سریع عکس برداری کنند، به مشکل می‌اندازد. همچنین پس از اینکه مدتی کوتاه با دستگاه کار کنید، دوربین دستگاه دوباره دچار مشکل می‌شود و کاربر برای رفع مشکل باید سناریو راه‌اندازی مجدد دستگاه را تکرار کند.

گوگل احتمالا خیلی زود به این باگ گزارش شده در اندروید 5.1 که گریبان نکسوس 5 را گرفته واکنش نشان خواهد داد و این مشکل را رفع خواهد کرد.

برخی از گزارش‌های ارسال شده پیرامون این باگ حتی به نیاز چند بار ریبوت شدن دستگاه برای دوباره به کار افتادن اپلیکیشن دوربین اشاره کرده‌اند. راه‌حل رفع این مشکل به زودی در قالب یک بروزرسانی از طریق OTA ارسال می‌شود و گوگل این مشکل را رفع خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات