قیمت تبلت پروژه تانگو گوگل به نصف کاهش یافت

یک‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
حتما با پروژه‌ی تانگو گوگل آشنایی دارید. این دستگاه از سنسورهای متعددی بهره می‌برد که در هیچ‌یک از گوشی‌ها یا تبلت‌های دیگر شاهد حضورشان نخواهید بود؛ حسگرهایی که به درک کامپیوتری و نقشه‌برداری سه‌بعدی کمک بزرگی می‌کنند. حال گوگل تصمیم گرفته با کاهش قیمت این دستگاه به نصف مقدار قبلی، آن را در اختیار طیف وسیع‌تری از افراد قرار دهد.
تبلیغات

 پیش‌تر گوگل پروژه‌ی تانگو را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده بود. اگرچه این محصول تنها با در اختیار داشتن دعوتنامه قابل خریداری است، اما اکنون حداقل قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش یافته است. تبلت تانگو که تا پیش از این 1024 دلار قیمت داشت، اکنون تنها با قیمت 512 دلار به فروش می‌رسد. این تبلت قادر است بصورت بلادرنگ به تهیه نقشه‌های سه‌بعدی از فضای اطراف بپردازد.

کاهش قیمت قابل توجه این دستگاه با هدفِ قرار گرفتن آن در حوزه‌ی توانایی مالی تمامی توسعه‌دهندگان صورت گرفته و این محصول هنوز هم یک پروژه‌ی مصرفی و تجاری به شمار نمی‌رود. منبع این خبر، ایمیل‌هایی است که از سوی گوگل به دارندگان دعوتنامه‌ی پروژه‌ی تانگو که هنوز اقدام به خرید آن نکرده‌اند ارسال شده است. طی این ایمیل اعلام شده که دلیل کاهش قیمت، قرار گرفتن این دستگاه در اختیار توسعه‌دهندگان بیشتر است تا در مرحله‌ی بعد طیف گسترده‌تری از کاربران قادر به خرید آن باشند.

Project-Tango-tablet-main

بنابراین اگر شما هم در زمره‌ی افرادی هستید که علاقمند به خرید تبلت خاص تانگو هستند، اندکی دیگر منتظر بمانید چراکه به نظر می‌رسد عرضه‌ی آزادتر این محصول بزودی در دستور کار گوگل قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات