نگاهی به فروشگاه های اپل و فروش اپل واچ

شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
اپل‌واچ کالایی کاملا متفاوت از دیگر محصولات شرکت اپل است و برای اینکه به موفقیت دست یابد باید تمامی نیازهای کاربران از جمله مفید بودن و لوکس بودن را برآورده کند. به همین منظور اپل تصمیم گرفته در فروشگاه‌هایی که بیشترین آمار فروش آیفون، آی‌مک، مک بوک و آیپد را رقم زده‌اند، اپل‌واچ را به نمایش بگذارد.
تبلیغات

 اپل تمامی عزم خود را جزم کرده تا بتواند اپل‌واچ را به عنوان ساعتی هوشمند و لوکس به فروش برساند. تا به حال این کمپانی موفق شده تمامی موجودی خود را در کمتر از ۶ ساعت به فروش برساند. اپل در فروشگاه‌های خود محل‌ها و جایگاه‌های خاصی را برای فروش اپل‌واچ در نظر گرفته و از این مشتریان به راحتی می‌توانند محصول را مورد ارزیابی قرار داده و آن را تهیه کنند. البته عاملان فروش، آموزش‌هایی را برای به فروش رساندن این محصول دیده‌اند. تصاویری که مشاهده می‌کنید مربوط به فروشگاه اپل واقع در خیابان آکسفورد، انگلستان است. 

همان طوری که در تصاویر مشاهده می‌کنید در وسط فروشگاه محفظه‌ای چوبی با قاب شیشه‌ای برای اپل‌واچ در نظر گرفته شده که افراد زیادی برای بررسی و خرید به آن‌جا مراجعه کرده‌اند. برخلاف فروشگاه‌های دیگر، در این فروشگاه ازدحام به حدی است که حتی نمی‌توان به راحتی اپل‌واچ را مشاهده کرده و آن را بررسی کرد. اپل آیپدی مجزا برای نمایش دادن اسلایدهای معرفی اپل‌واچ و ارائه دادن ویژگی‌‌ها و اطلاعات آن در نظر گرفته است. در این فروشگاه، اپل‌واچ‌های نسخه‌ی اسپورت، استیل و طلایی به چشم می‌خورد. این ساعت‌ها در یک محفظه شیشه‌ای محافظت می‌شود و اگر قبلا قراری را برای خرید ساعت با عاملان فروش اپل تنظیم کرده‌اید شانس این را خواهید داشت که آن را بر روی مچ خود قرار داده و آزمایش کنید. در این حالت فروشنده‌ها ساعت‌های مختلفی را متناسب با سلیقه و اندازه مچ دست، به مشتریان ارائه خواهند کرد. محلی دیگر برای ساعت‌ها در نظر گرفته شده که در آن ۱۸ ساعت مختلف با بندهای چرمی قرار دارد که می‌توان آن‌ها را جداگانه بر روی مچ امتحان کرد.

اپل واچ

 در این قسمت فقط ساعت‌های استیل و اسپورت قرار دارد، اگر مشتریان مایل به بررسی و خرید نسخه‌ی ادیشن یا طلایی باشند، فروشندگان آن‌ها را به اتاقی مجزا جهت خرید راهنمایی می‌کنند. ساعت طلای ۱۸ عیار اپل قیمتی معادل ۱۰٫۰۰۰ دلار دارد. اپل هیچ ساعتی را در فروشگا‌ه‌ به صورت حضوری نمی‌فروشد، اگر کسی قصد خرید داشته باشد باید آن را از طریق سایت و به صورت آنلاین سفارش دهد. یکی از فروشندگان اعلام کرده بود که اپل قادر است تا به مشتریان خود در رابطه با خرید کمک کند، این کمپانی در این زمینه تمامی کمک‌های خود را بصورت آنلاین برای کسانی که قصد خرید دارند ارائه خواهد کرد.

uch

تنها چند ساعت پس از شروع دریافت سفارشات، کل موجودی فروشگاه‌های این شرکت تمام شد. فرآیند ارسال ساعت‌های سفارش گذاری شده از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه امسال شروع می‌شود اما طبق اعلام شرکت سازنده، تحویل برخی از مدل‌های این محصول با تاخیر رو برو بوده و احتمالا تا به تیر یا خرداد کشیده خواهد شد. اپل در فروش ساعت هوشمند خود سیاستی متفاوت را در پیش گرفته و تا به حال موفق بوده فروش بسیاری از آن را رقم بزند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات