نرم افزار ادوبی Character Animator حرکات کاربر را از طریق وبکم تقلید می‌کند

جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ادوبی در طول برگزاری مراسم انجمن سالانه‌ی ملی پخش در لاس وگاس، از چندین ابزار کاربری تحت پلتفرم ابری برای ویرایش و خلق تصاویر و ویدئوها پرده برداشت. یکی از این ابزارها Character Animator نام دارد که تمامی حرکات کاربر را از طریف وب‌کم تقلید کرده و به صورت انیمیشن نمایش می‌دهد.
تبلیغات

نرم افزار Character Animator شرکت ادوبی قادر است تمامی حرکات کاربر را شناسایی کرده و آن‌ها را به طور کامل در شخصیت‌های کارتونی تقلید و پیاده سازی کند. این نرم افزار حرکات و شخصیت کاربر را کپی کرده  و به شخصیت انیمیشنی اعمال می‌کند. شرکت ادوبی هنوز جزئیات بیشتری ارائه نکرده اما نکته‌ای که کاملا مشخص است این نرم افزار به کمک وب‌کم تمامی این کارها را انجام می‌دهد، یعنی تمامی حرکات کاربر از طریق وب‌کم ردیابی شده و در زمان واقعی به انیمیشن اعمال می‌شود.

ویدئوی زیر تمامی نکات و نحوه‌ی عملکرد این نرم افزار را نشان می‌دهد. همان طوری که مشاهده می‌کنید کاراکتر انیمیشنی در تمامی جهات حرکت کرده و سعی دارد حرکات کاربر را تقلید کند. این نرم افزار قادر به کپی کردن حرکات دهان و حتی پلک زدن و لبخند نیز هست و می‌تواند آن‌ها را در انیمیشن اجرا کند. احتمالا بخش مربوط به حرکات دهن نیاز به بهبود و پیشرفت بیشتر دارد. اما این نرم افزار در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها در انیمیشن سازی است که کاربران می‌توانند بدون صرف زمان و هزینه‌ی بیشتر به ساخت انیمیشن بپردازند.

شرکت ادوبی ماه اکتبر سال پیش در کنفرانس MAX خود اولین پیش نمایش این نرم افزار را نشان داده بود. در حال حاضر Character Animator برای عرضه‌ی عمومی آماده نبوده و نیاز به بهبود بیشتری دارد اما ممکن است نسخه‌ی پیش نمایش آن تحت پلتفرم ابری به کاربران ارائه شود.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات