مدیریت بهتر تماس‌ های از دست رفته با پتنت مایکروسافت

پنج‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گاهی پاسخ دادن به یک تماس تلفنی در برخی از ساعات یا برخی مکان‌ها غیر ممکن است، اما گاهی به دلیل مشغله‌ی کاری، کاربران فراموش می‌کنند تا با اشخاصی که تماس گرفته‌اند و امکان پاسخ‌گویی نبوده، تماس دوباره‌ای برقرار کنند. حال مایکروسافت پتنتی را برای حل این موضوع ثبت کرده است.
تبلیغات

برای آگاهی از تماس‌های از دست رفته، باید به لیست تماس‌های دریافت شده مراجعه کرده و به بررسی لیست مورد نظر بپردازیم، اما در صورتی که تعداد تماس‌های دریافتی زیاد باشد، چه باید کرد؟ مایکروسافت برای برنامه‌ریزی بهتر و بالا بردن دقت در این حالت تدبیری اندیشیده است.

مایکروسافت برای حل این مشکل، پتنتی ثبت کرده که براساس آن در زمان دریافت پیام صوتی گزینه‌ای نمایش داده خواهد شد و کاربر می‌تواند در این زمان در صورت پاسخگو نبودن، لینکی را بین تماس دریافتی و تقویم گوشی ایجاد کند، بطوریکه یک وظیفه‌ی جدید برای تماس با فرد مورد نظر در نزدیک‌ترین زمان ممکن در تقویم ثبت خواهد شد. یادآوری ثبت شده در تقویم تمام گزینه‌های مورد نیاز برای برقراری تماس را در خود جای خواهد داد، بطوریکه یک کلیک نرم‌افزاری مستقیم نیز برای برقراری ارتباط نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

با استفاده از این قابلیت می‌توان جریان تماس‌های دریافتی از دست رفته را به شکل منظم و مرتبی مشاهده کرد که در آن یادآوری‌های صورت گرفته با در نظر گرفتن سایر موارد موجود در تقویم صورت می‌پذیرد. براساس اطلاعات ارائه شده تقویم با گذشت زمان مشخصی و با توجه به وضعیت، اقدام به یادآوری برقراری تماس می‌کند. حال در صورتی که کورتانا را نیز به این مجموعه اضافه کنیم، فرآیند یادآوری مدون تر و کاربرپسندتر می‌شود.

حال باید دید مایکروسافت چه زمانی این قابلیت را به سیستم‌عامل خود اضافه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات