با Ruriden، مدرن‌ترین قبرستان جهان آشنا شوید

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
قبرستان Ruriden که توسط معبد بودایی Koukokuji در توکیوی ژاپن ساخته شده را باید همچون این شهر اعجاب انگیز خواند، چراکه به جرات می‌توان این محل را مدرن‌ترین قبرستان جهان خواند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قبرستان روریدن در شهر توکیوی ژاپن واقع است و به واقع می‌توان آن را قبرستانی خواند که به خوبی با انواع تکنولوژی‌های پیشرفته عجین شده است.

البته با اسم بردن از نام قبرستان، نباید شکل قبرستان‌های کشورمان در ذهن متصور شود، چراکه در کشور ژاپن و در مذهب بودایی خبری از دفن اجساد مردگان نیست و به جای آن، خاکستر اجساد در کوزه‌هایی قرار گرفته و در معابد خاصی نظیر روریدن نگه‌داری می‌شوند. در این قبرستان یا به بیان بهتر محل نگه‌داری خاکستر مردگان، ۲٫۰۴۶ محراب برای قرارگرفتن همین تعداد مجسمه‌ی بودا که حاوی خاکستر مردگان است، پیش‌بینی شده است. بازماندگان افرادی که فوت کرده‌اند می‌توانند با در اختیار داشتن کارت ورود الکترونیکی به داخل معبد راه پیدا کنند، اما نکته‌ی جالب روشن شدن مجسمه‌ی فردی است که بستگان آن به درون معبد راه پیدا کرده‌اند.

این معبد در عرض دو سال ساخته شده و در آن خاکستر مربوط به ۶۰۰ مرده‌ای که بیش از ۳۳ سال درگذشته‌اند، نگه‌داری می شود. ضمنا ۳۰۰ محل دیگر برای قرارگرفتن خاکستر رزرو شده است.

a8h5e99fcqa23pmh6fhl
doldg4xabbfmacezqurr
dwtoupbmjnletlgrm6j6
jija2x0dsjfinusdziie
knur3mtiufvjelftkwo9
mxttwuuxqqfe2dbdhhre
uwldvp0nbayl4vbldlpk
zninl80g4l2jbrfk9fey
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات