فیلیپس لامپ هوشمند و قابل حمل Hue Go را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
فیلیپس با ارائه‌ی چراغ‌های Hue توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این لامپ‌های LED از طریق تلفن‌های هوشمند قابل برنامه ریزی بوده و می‌توانند رنگ‌های مختلفی را به نمایش درآورند.
تبلیغات

 شرکت فیلیپس به تازگی لامپ‌ جدید و هوشمندی به نام Hue Go معرفی کرده که همانند لامپ‌های پیشین از خانواده‌ی Hue است، با این تفاوت که ظاهر آن فرق کرده و قابل حمل است. این لامپ شبیه به یک ظرف است و بدون نیاز به اتصال دائم به برق می‌تواند محیط را روشن کند. 

این چراغ‌ دارای باتری قابل شارژ Li-ion بوده و به مدت ۳ ساعت کامل می‌تواند محیط را روشن نگه دارد، مدت زمان شارژ باتری آن هم یک ساعت و نیم به طول می‌انجامد. چراغ‌های Hue دارای اپلیکیشن مخصوص اندروید و آی‌اواس است، اما اپلیکیشن‌های شخص ثالث تحت ویندوزفونی هم می‌توانند عملکرد مشابه اپلیکیشن اصلی آن را ارائه دهند. 

 لامپ بی‌سیم و هوشمند از طریق یک گوشی هوشمند یا تبلت کنترل می‌شود. پنج جلوه نوری مختلف برای این چراغ مدرن برنامه ریزی شده است و توانایی ارتباط با بیش از ۲۰۰ اپلیکیشن شخص ثالث را دارد. با این چراغ می‌توانید محیط مورد نظر خود را برای مدت سه ساعت نور افشانی کنید. حتی اگر گوشی هوشمند یا تبلت ندارید با دکمه موجود در زیر کاسه می‌توانید جلوه‌های نوری را عوض کنید. می‌توانید از این چراغ به عنوان نوتیفیکیشن دریافت ایمیل نیز استفاده کنید. فیلیپس نام‌های عجیبی را برای رنگ‌های متفاوت این چراغ در نظر گرفته است؛ گرمای دوستانه شمع، قهوه یکشنبه، مدیتیشن، جنگل جادویی و ماجراجویی شبانه حالت‌های مختلفی هستند که رنگ دستگاه بر اساس آن‌ها تغییر می‌کند. فیلیپس قیمت ۱۰۰ دلاری را برای چراغ Hue Go در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات