روکو ست‌تاپ باکس‌های جدید خود را معرفی کرد: تغییرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Roku یا سرویس پخش‌کننده‌ی استریم روکو شامل ست‌تاپ باکس‌هایی است که توسط این کمپانی توسعه یافته‌اند. Roku بروزرسانی جدیدی که شامل تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری است را برای دستگاه‌های خود ارائه داده است.
تبلیغات

 کمپانی Roku اعلام کرده که برخی بروزرسانی که شامل تغییرات نرم‌ افزاری و سخت افزاری است را برای ست‌تاپ باکس‌های خود ارائه داده است. بروزرسانی نرم افزاری به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند در ست‌تاپ‌باکس‌های خود محتوای دلخواه را یافته و دریافت کنند. روکو همچنین قابلیت جدیدی را برای مصرف کنندگان ارائه کرده که بر اساس آن قادر خواهند بود به انواع فیلم‌های رایگان دسترسی داشته و همچنین گزینه‌های پولی هم در لیست این فیلم‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

ست تاپ باکس

کانال استریم ویدئویی روکو به راحتی قابل جستجو بوده و کاربران می‌توانند کانال دلخواه خود را با استفاده از نام آن جستجو کنند. همچنین Feed جدیدی اضافه شده که کاربران با دنبال کردن آن می‌توانند آخرین بروزرسانی‌ها و اطلاعات لازم از کانال دلخواه خود را دریافت کنند. در قابلیت فیلد بخش جدیدی به نام Movies Coming Soon اضافه شده که توسط آن مشتریان قادر خواهند بود از زمان عرضه‌ی فیلم‌های باکس‌آفیس و ارائه‌ی آن بر روی کانال استریم اطلاع داشته باشند. 

علاوه بر اینکه کاربران می‌توانند از قیمت فیلم‌ها مطلع شوند، در صفحه‌ی اصلی ست‌تاپ‌باکس هم قسمت جدید My Feed قابل دسترس است. ست‌تاپ‌باکس‌های Roku 2 و Roku 3 بروزرسانی شده و Roku 3 بروزرسانی مربوط به جستجوی صوتی را هم دریافت کرده است. ریموت کنترل این ست‌تاپ‌باکس‌ها دارای هدفون و کنترل حرکت است که کاربران می‌ توانند هنگام بازی‌ از آن‌ها استفاده کنند. ست‌تاپ‌باکس جدید با قیمتی معادل ۹۹.۹۹ دلار قابل عرضه است.

ست تاپ باکس

Roku 2 هم عملکردی مشابه Roku 3 دارد اما قابلیت جدید مربوط به ریموت کنترل و کنترل حرکت را ندارد. در حالی که مشتریان Roku 2 با دریافت نکردن تنها این ریموت کنترل، مبلغ زیادی را صرفه جویی می‌کنند و از این رو ست‌تاپ‌باکس Roku 2 قیمتی معادل ۶۹/۹۹ دلار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات