وان پلاس رام اختصاصی OxygenOS را منتشر کرد

شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از عدم پشتیبانی سایانوژن از گوشی‌های ساخت وان پلاس و در پی آن ممنوع شدن فروش گوشی‌های ساخت این شرکت در هند، وان پلاس رام اختصاصی مبتنی بر اندروید را طراحی کرد؛ این رام که OxygenOS نام دارد حال برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

 پس از چندین ماه، وان پلاس بلاخره رام اختصاصی خود را با نام OxygenOS منتشر کرد. پیش از این وان‌پلاس در ماه فوریه با انتشار تصویری که شامل نمایی از جدول تناوبی عناصر بود، وعده‌ی انتشار رام اختصاصی خود را در تاریخ ۲۳ بهمن ماه داده بود. کمپانی چینی پیش از این نیز وعده‌هایی را در مورد تولید یک رام اختصاصی داده بود؛ اما تا منتشر شدن این رام چندین مانع از جمله صدور مجوز بر سر راه وان پلاس قرار گرفت. سرانجام این کمپانی اعلام کرده که رام OxygenOS آماده نصب بوده و صاحبان گوشی‌ OnePlus One می‌توانند آن را دریافت کرده و نصب کنند.

رام Oxygen OS بر اساس نسخه‌ی 5.0.2 از اندروید بوده و گفته می‌شود نسبتا سبک و سفارشی شده است. صاحبان گوشی‌های وان پلاس از قابلیت‌های بخصوص این رام می‌توانند بهره‌مند شوند. در این رام اختصاصی ژست‌های حرکتی بسیار سریع انجام شده و تنظیمات سریعی با گزینه‌های بسیار در اختیار قرار گرفته و همچنین یک اپلیکیشن مدیریت فایل هم در آن تعبیه شده است. می‌توان گفت OxygenOS نسخه‌ی تقویت شده‌ی سیستم عامل اندروید است، هیچ شکی نیست که این رام عملکردی سریع و بی‌نقص را بر روی سخت‌افزار وان پلاس خواهد داشت.

لزوما نیازی نیست که کاربران این رام را دانلود کنند، وان پلاس در قالب آپدیت و بروزرسانی Oxygen OS را عرضه می‌کند. همچنین این کمپانی اپلیکیشنی مجزا را برای ارسال گزارشات و نظرات کاربران در نظر گرفته که توصیه می‌شود صاحبان گوشی‌های وان پلاس آن را دانلود کرده و تجربیات کاری خود را با رام OxygenOS برای وان پلاس ارسال کنند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات