دروغ یا واقعیت؛ تصویر سه مجری Top Gear از بنر وب‌سایت این برنامه‌ی تلویزیونی حذف شد

پنج‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هنوز مشخص نیست که آیا اقدام وب‌سایت تاپ‌گیر در مورد حذف تصویر سه مجری این برنامه‌ مربوط به دروغ اول آوریل است یا خیر، اما به هر صورت، اقدام به چنین کاری این موضوع را مطرح می‌کند که هر سه مجری از تاپ گیر کنار گذاشته شده‌‌اند. به جای سه مجری این برنامه هم‌اکنون تصویری از استیگ ناشناخته روی تصویر بنر قرار گرفته است.
تبلیغات

 تصویر بنر وب‌سایت تاپ‌گیر تغییر کرده و دیگر شاهد قرار گرفتن سه مجری شناخته شده‌ی این برنامه‌ی تلویزیونی در تصویر اصلی نیستیم. به جای جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می، تصویری از استیگ ناشناس روی بنر اصلی وب‌سایت قرار گرفته است.

پس از آنکه بی بی سی رسما به همکاری با جرمی کلارکسون پایان داد، وضعیت دومجری دیگر این برنامه‌ی تلویزیونی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. پیش از اعلام رسمی اخراج کلارکسون، دو مجری دیگر این برنامه، یعنی ریچارد هاموند و جیمز می ادامه‌ی فیلم‌برداری بدون حضور کلارکسون را نپذیرفته بودند. جیمز می پس از اعلام اخراج کلارکسون از تاپ گیر در گفتگوی با اسکای نیوز گفت:

من واقعا به کار کردن با کلارکسون علاقه دارم.

جرمی کلارکسون و جیمز می دقیقا در یک روز اقدام به تغییر اطلاعات موقعیت شغلی خود در حساب کاربری توئیتر کردند و خود را مجری سابق برنامه‌ی تاپ گیر خواندند. ریچارد هاموند نیز به نوع دیگری وضعیت شغلی خود را تغییر داد که ابهامات در این خصوص را بیش از پیش افزایش داد.

تصویر دیگری که نشان از همکاری سه مجری پیشین تاپ گیر دارد، در اینستاگرام و حساب کاربری clarkhammay منتشر شده است. این تصویر سه مجری را در کنار هم قرار داده و کلمه‌ی Live را نیز در زیر نام سه مجری نشان می‌دهد.

Clarckhammay

به نظر می‌رسد کانال پخش کننده‌ی تاپ گیر نیز در نظر دارد تا برنامه‌ را بدون این مجری‌ها ادامه دهد. حال باید دید که چه سرنوشتی در انتظار این برنامه‌ی تلویزیونی و سه مجری سابق این برنامه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات