گوشی LG G4 به صفحه نمایش منحنی مجهز می‌شود

جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز صبح شاهد تصاویر واضحی از یک گوشی ناشناخته از ال‌جی بودیم که احتمالا مربوط به جی ۴ یا جی ۴ نوت است؛ حال یک رسانه‌ی کره‌ای اعلام کرده که LG G4 به صفحه‌نمایش منحنی شکل مجهز می‌شود.
تبلیغات

گفته می‌شود که جی ۴ ماه آینده رسما رونمایی می‌شود اما هنوز مشخص نیست که ال‌جی قصد دارد دو نسخه‌ی متمایز از این گوشی را عرضه کند یا خیر. برخی بر این باورند که شاهد رونمایی از LG G4 و LG G4 Note خواهیم بود که اولی برای رقابت با گلکسی اس ۶ و دومی برای مقابله با گلکسی نوت ۴ عرضه می‌شود.

امروز یک رسانه‌ی کره‌ای گزارش کرده که LG G4 همچون نسل قبل به صفحه‌نمایش QHD مجهز می‌شود، اما این بار، نمایشگر دستگاه منحنی شکل است. هنوز مشخص نیست که منظور این رسانه‌ی کره‌ای انحنا در حد و اندازه‌ی G Flex 2 است یا باید انتظار انحنای کم و همچون گوشی‌های Magna و Spirit را داشته باشیم. 

پیش‌تر در زومیت خواندید که کمپانی کره‌ای قصد دارد امسال بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی LG G4 خود را به فروش برساند. برخی از موسسه‌های تحلیل بازار همچون کیوم حتی خوش‌بین‌تر هستند و پیش‌بینی می‌کنند که جی ۴ بیش از ۱۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. این در حالی است که آمارهای غیررسمی فروش ۷ میلیون دستگاه LG G3 را برآورد کرده‌اند.

از دیگر شایعات پیرامون جی ۴ می‌توان به وجود سنسور اثر انگشت و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال اشاره کرد. برخی از شایعات به بدنه‌ی فلزی و برخی دیگر به بدنه‌ی پلاستیکی اشاره دارند.

از آنجایی که زمان عرضه‌ی جی ۴ ال‌جی نزدیک می‌شویم احتمالا طی روزهای آینده شاهد فاش شدن اطلاعات دقیق‌تری از ال‌جی جی ۴ خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات