گلکسی اس 6 اکتیو با پشتیبانی از درگاه microSD عرضه می‌ شود

پنج‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
تقریبا همه باور دارند که گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج بهترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی تا به امروز هستند. اما هر دو گوشی برخلاف نسل‌های قبلی فاقد درگاه میکرو SD هستند که همین عامل باعث می‌شود تا کاربر نتواند حافظه‌ی ذخیره سازی را به میل خود افزایش دهد. حال شایعه شده که S6 Active از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

 باریک شدن گوشی‌های Galaxy S6 و S6 Edge باعث شد تا ظرفیت باتری کاهش یابد و علاوه بر آن درگاه میکرو SD نیز حذف شود. این موضوع برای بسیاری از کاربران اهمیتی ندارد و خیلی‌ها هرگز از کارت حافظه‌ی خارجی در گوشی خود استفاده نمی‌کنند اما برخی نیز از این بابت خوشحال نیستند.

حال وب‌سایت سم-موبایل ادعا می‌کند که شواهدی بدست آورده که نشان می‌دهد نسخه‌ی ضد‌آب و سرسخت گلکسی اس ۶ که با نام Galaxy S6 Active شناخته خواهد شد با بدنه‌ی پلاستیکی، ضد آب و همچنین پشتیبانی از درگاه microSD روانه بازار خواهد شد.

یک کاربر رددیت نیز این موضوع را تایید کرده و گفته است که S6 Active از نظر مشخصات سخت‌افزاری شبیه به S6 خواهد بود و از پردازنده، دوربین و صفحه‌نمایش یکسانی بهره خواهد برد. اما این محصول فاقد سنسور اثر انگشت خواهد بود در عوض باتری پرظرفیت‌تری داشته و از درگاه میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ مایل به عرضه‌ی گلکسی اس ۶ اکتیو خواهد بود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات